Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dumpa han fordi jeg ikke klarte ha sex, dårlig selvtillit, hjælp


Anbefalte innlegg

Er så jævla fortvila at herregud.....

Lang historie gjort kort. Jeg har gått ned 30 kg. Jeg er 170 cm høy, og gikk ned fra 98 kg til 68 kg. Er fortsatt på vei ned, målet er 60 kg. Gikk ned i vekt ved hjelp av kaloriunderskudd og trening, men det gikk mest i høyintensitet og fjellturer, har begynt med styrke nå. Ved såpass stor vektnedgang på kort tid (har brukt nesten 1 år), så setter det jo sitt preg på kroppen min. Løshud har jeg vært heldig med, jeg har bare litt på magen men det er ikke så godt synlig. Men puppene mine ser jo grusomme ut. De henger og slenger, som tennisball i en sokk. 

Her for noen måneder siden møtte jeg en mann og falt helt pladask. Ganske sikker på at jeg er forelska. Etterhvert ville jo vi begge ha sex med hverandre, og jeg følte meg klar, men akkurat før bh'en skulle av så feiga jeg ut. Jeg sa at jeg ikke klarte det. Puppene mine ser grusomme ut, og det er ingen sjans i helvete at han vil finne dem attraktive. Det er ikke mulig. Han mente at han var jo forelska i meg så han brydde seg ikke og han kom nok helt sikkert til å synes at de er fine siden de sitter på meg osv, han prøvde å trygge meg men det gikk ikke. Jeg ble bare mer og mer usikker, for jeg visste jo at han løy. Ingen syns at slike pupper er fine. :( Jeg leser jo hva menn skriver på nettet og hører hva de sier, enten skal dama ha små, stramme og spenstige pupper eller så skal de være store og faste. Jeg har ikke det. :( Jeg er ikke feit lenger, men dessverre har jeg nå stygge pupper, noe jeg IKKE hadde når jeg var feit. Da var de faste og store, de hadde fin form... 

Jeg merker at vektnedgangen har gjort meg mye mer usikker på meg selv. Greit nok at jeg ikke er feit lenger, men jeg trodde jeg skulle bli pen når jeg ble slank.. Ble ikke det. Nå har jeg dumpa han fordi jeg rett og slett ikke orker det her, jeg får det ikke til. Han ble såret og skikkelig lei seg, han ringte senest tidligere i dag og spurte om vi ikke kunne snakke om dette. Jeg ble sint fordi jeg er lei av maset, jeg sa at jeg klarer ikke dette og det er faktisk like sårt for meg - og ikke minst flaut. Det er ekstremt flaut og sårende at han må lyve og late som han liker noe INGEN liker. Dette er en ekstremt flau og vond problemstilling å stå i. Jeg klarer ikke tro på han uansett hva han sier. 

Hva skal jeg gjøre? Griner meg snart ihjel. Helvete faen så jeg hater denne stygge fordømte kroppen min. Jeg er så bitter for det var ikke slik det skulle bli. :'( Jeg har nettopp jaga bort en helt nydelig fantastisk mann, jeg forstår i utgangspunktet ikke hvorfor han vil være med meg. Jeg angrer som en hund på at jeg gikk med på å gå ut med noen, jeg burde la være slikt, det skaper bare problemer for meg og mannen det gjelder.. Hadde jeg bare avvist han første gangen så hadde jeg sluppet dette, jeg brydde meg jo ikke om hvordan puppene mine så ut inntil nå... 

Jeg føler meg så dårlig. Jeg har ingen å prate med det om, så da spør jeg her.. :( 



Anonymous poster hash: aba89...c70
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av hovedproblemene dine slik jeg ser det er at du stiller han på en måte til ansvar for dine egne problemer med selvtillit. Du sier at han lyver og du klarer ikke å tro på han, men har han gitt deg det inntrykket eller er det noe du projiserer over til han? Det er et håpløst utgangspunkt om du aldri kan tro på det han sier hvis det strider mot ditt dårlige selvbilde. Og det er ikke lett å bare slutte å gjøre det, men du bør være det bevisst.

 

Han mener nok ikke at alt ved kroppen og personligheten din er perfekt, det er det ingen som mener at partneren sin er. Men han har på et eller annet nivå valgt seg ut deg, og det virker som at nå, for han, så er du perfekt for han selv om du kanskje ikke ser det så lett selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du har to valg; jobb med deg selv eller operer deg (eller begge deler). Med en normal lønning og ved å stramme inn forbruket litt klarer du sikkert å få spart opp til en operasjon i løpet av et halvt års tid, om du ikke kan få det dekket da. Eller skal du gjøre ingenting med dette problemet og være misfornøyd resten av livet?

 

Anonymous poster hash: 0d418...720

Lenke til kommentar

Altså, dette er noe du innbiller deg. Forstår det slik at han ikke har sett de engang, så lyge kan han umulig gjøre.

 

Det er også mange folk der ute som tenner på nettopp dette, det ser en fort om en søker litt på google... Han kan være en av de, eller ikke. Men det vet dere jo ikke før det prøves.

 

Har dog vært med flere som har "problemer" med brystene sine, og en må bare gi det tid. Kan aldri si jeg har tenkt noe stygt om noen bryster på folk jeg faktisk har hatt sansen for, kanskje aldri heller.

 

Begynn med å beholde bh'en på vell? Bør vell fungere greit?

 

Sånn ellers er det nok påtide å ta dette opp med legen,få henvisning til noen å snakke med. Løser det seg ikke på den måten kan en også få støtte for å gjøre kirurgiske inngrep for å lette på det psykiske.

 

Lykke til og gratulerer med livstils endringen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et av hovedproblemene dine slik jeg ser det er at du stiller han på en måte til ansvar for dine egne problemer med selvtillit. Du sier at han lyver og du klarer ikke å tro på han, men har han gitt deg det inntrykket eller er det noe du projiserer over til han? Det er et håpløst utgangspunkt om du aldri kan tro på det han sier hvis det strider mot ditt dårlige selvbilde. Og det er ikke lett å bare slutte å gjøre det, men du bør være det bevisst.

 

Han mener nok ikke at alt ved kroppen og personligheten din er perfekt, det er det ingen som mener at partneren sin er. Men han har på et eller annet nivå valgt seg ut deg, og det virker som at nå, for han, så er du perfekt for han selv om du kanskje ikke ser det så lett selv.

Det er ikke hans feil at jeg er som jeg er... Ergo det er ikke hans ansvar.. Så vær så snill å ikke mistolk det jeg skriver... Klart jeg tror han lyver, du syns vell ikke selv at slike pupper jeg snakker om er pent? Nei, akkurat.. Det er det samme som å si at man er attraktiv når man veier 300 kg. Det er jo ingen som syns det, men noen sier det for å være snille.

 

Du har to valg; jobb med deg selv eller operer deg (eller begge deler). Med en normal lønning og ved å stramme inn forbruket litt klarer du sikkert å få spart opp til en operasjon i løpet av et halvt års tid, om du ikke kan få det dekket da. Eller skal du gjøre ingenting med dette problemet og være misfornøyd resten av livet?

 

Anonymous poster hash: 0d418...720

Jeg vurderer absolutt operasjon og sparer allerede til det, men jeg er så redd for operasjonen og perioden etter. Har lest om mange som sliter med å få sårene til å gro og som får betennelser osv, som gjør at arrene blir enda styggere. Og det er ganske tydelige arr man får etter brystløft. 

 

Anonymous poster hash: aba89...c70

Lenke til kommentar

 

Fasit: Hopp i det med denne mannen eller oppsøk psykolog.

 

Anonymous poster hash: ac8a0...efb

 

Nei jeg hopper ikke i det med han. Jeg er for flau og skamfull til det.. Jeg har jo bare gjort det verre ved å droppe å ha sex med han + fortelle at det er puppene som er problemet, nå ser han nok bare på meg som en usikker drittunge (noe jeg forresten er, så det er patetisk av meg å i det hele tatt prøve meg på en mann slik jeg er nå). Jeg skulle aldri gjort det. Går til psykolog så får ta opp dette med henne men.. Er nok operasjon som blir den eneste løsningen. 

 

Anonymous poster hash: aba89...c70

Lenke til kommentar

Det er ikke hans feil at jeg er som jeg er... Ergo det er ikke hans ansvar.. Så vær så snill å ikke mistolk det jeg skriver... Klart jeg tror han lyver, du syns vell ikke selv at slike pupper jeg snakker om er pent? Nei, akkurat.. Det er det samme som å si at man er attraktiv når man veier 300 kg. Det er jo ingen som syns det, men noen sier det for å være snille.

 

Nå vet ikke jeg om det er noe overdrivelse i beskrivelsen heller, men for å si det annerledes, om alt annet klaffer bryr jeg meg ikke spesielt om slike enkeltting, og det tror jeg gjelder de aller fleste menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei jeg hopper ikke i det med han. Jeg er for flau og skamfull til det.. Jeg har jo bare gjort det verre ved å droppe å ha sex med han + fortelle at det er puppene som er problemet, nå ser han nok bare på meg som en usikker drittunge (noe jeg forresten er, så det er patetisk av meg å i det hele tatt prøve meg på en mann slik jeg er nå). Jeg skulle aldri gjort det. Går til psykolog så får ta opp dette med henne men.. Er nok operasjon som blir den eneste løsningen. 

 

 

Anonymous poster hash: aba89...c70

Ha sex med t-skjorte/BH/Genser på. Problem solved.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er ikke hans feil at jeg er som jeg er... Ergo det er ikke hans ansvar.. Så vær så snill å ikke mistolk det jeg skriver... Klart jeg tror han lyver, du syns vell ikke selv at slike pupper jeg snakker om er pent? Nei, akkurat.. Det er det samme som å si at man er attraktiv når man veier 300 kg. Det er jo ingen som syns det, men noen sier det for å være snille.

 

Jeg vurderer absolutt operasjon og sparer allerede til det, men jeg er så redd for operasjonen og perioden etter. Har lest om mange som sliter med å få sårene til å gro og som får betennelser osv, som gjør at arrene blir enda styggere. Og det er ganske tydelige arr man får etter brystløft.

 

Anonymous poster hash: aba89...c70

Det finnes løsninger for alt. På arrene kan du bruke kremer som gjør de penere, og etterhvert laser som bleker dem. Det siste som kan gjøres er kosmetisk tatovering i akkurat din hudtone så blir de nærmest usynlige. Men du burde jo absolutt oppsøke psykolog og prøve å bli glad i deg selv før du tar dette skrittet, dog ser jeg ikke noe galt i å operere seg om problemet virkelig hemmer en i hverdagen, og det virker det absolutt som det gjør.

 

Anonymous poster hash: 0d418...720

Lenke til kommentar

Det er ingen ting som er så attraktivt som å føle seg ønsket. Si til ham at du vil ha ham der og da, så blåser han i puppene dine.

 

Uansett har dette ikke noe med puppene dine å gjøre - de er bare noe du fikserer på. Dette sitter i hodet ditt, og du tillegger ham meninger, synspunkter og tanker som han sannsynligvis ikke har.

 

Hvis du virkelig liker ham, gi ham en sjangse. Hvis han er noe å samle på er det DEG han liker.

(Hvis det at han ikke liker puppene dine er nok til at han ikke vil ha deg likevel, var han aldri noe å samle på in utgangspunktet)

Lenke til kommentar

For en gangs skyld er jeg enig med Taurean. Problemet er ikke puppene.

En jente/kvinne som gir litt faen og er selvsikker med sitt utseende er mye mer sexy enn noen som skjuler seg og er usikker. Uansett hvor "pen" man er.

 

Det beste er å like deg selv som du er, gi litt faen, og ha det moro!

 

Anonymous poster hash: 3ab39...f04

 

Ikke vær redd for å være uenig ellers, jeg er ikke redd for motmeninger. Bare finn deg i å vis litt respekt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...