Gå til innhold

Battlefield 5 skroter planlagt fem-mot-fem-modus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvalitetsikre...haha good one

De burde heller skrote dette tullespillet, gå tilbake til tegneblokka og gi oss ett skikkelig bra spill ved neste lansering, folk blir ikke like tilgivende neste gang.

 

Når du sier "skikkelig bra spill"

Hva tenker du på da?

Ettersom ingen av de siste Battlefield spillene har vært særlig feilfri ved launch.

Bf4 som det dårligste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Viktig at du sier "ved launch" fordi slik BF4 fremstår i dag, så er det det beste av de "moderne" BF-spillene. For oss som liker å spille spill i en moderne setting, så er det synd at de sluttet å utvikle dette spillet videre med oppdateringer/forbedringer/mer innhold

 

Spillet var jo uspillbart de fire fem første månedene, men ble langt bedre etterhvert.

Spesielt når de fikk hjelp med nettkoden fra visceral.

 

Selv mener jeg Battlefield 4 var en nedgang fra Battlefield 3.

Selv om kartene ikke var så elendige som i bf3.

 

Spillet som fungerte best, hadde best gameplay og noen av de bedre kartene blant de nyere var faktisk hardline.

Men pga designet på karakterene fikk det mye negativ kritikk.

Spesielt kjøretøy fungerte langt bedre, da de fikk hjelp fra need for speed utviklerne.

 

DICE kan å lage veldig gode spill, men får ofte problemer med mottakelsen fra høylytte fans som ikke helt vet hva de vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hører ingenting om Al-sudan som skulle vært ute for over to måner siden.. Håper virkelig vi får dette mappet, jeg har ventet ivrig i flere måner på det, og så plutselig kom det aldri.  :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har kartet jeg, men det fungerer foreløpig ikke i conquest.

Det var vel poenget og. Den modusen som de fleste spiller har ikke kartet. Da er den ikkke i spillet.

Lenke til kommentar

 

Har kartet jeg, men det fungerer foreløpig ikke i conquest.

Det var vel poenget og. Den modusen som de fleste spiller har ikke kartet. Da er den ikkke i spillet.

Modusen på det kartet er ikke spillet*

Kartet er der, for alle som ønsker å spille en av de andre modusene.

Lenke til kommentar

Det var vel poenget og. Den modusen som de fleste spiller har ikke kartet. Da er den ikkke i spillet.

Så lenge det er der i multiplayer så vil jeg si at spillet er der. Det er ikke slik at hvis et kart ikke er i conquest så er det ikke i spillet, selv om jeg helt forstår frustrasjonen for folk som utelukkende spiller conquest. Hvis kartet kun er i singleplayer så er jeg enig i at kartet ikke "er" i spillet.

Lenke til kommentar

Battlefield V gjorde skivebom allerede fra traileren av. Ingen BF spill er veldig optimaliserte ved lansering, BF V var ikke noe unntak. Men jeg syns det har vært særs mye frem og tilbake denne gang med mye surr. Bra de faktisk retter fokus mot det som gjør BF bra, men jeg frykter også mye tid og ressurser har gått til å få til ett battle royale modus ved siden av ett ganske ødelagt spill som sårt trengte pleie fra dag 1 av.  Greit at de dropper enda ett modus som mest sannsynligvis ingen hadde spilt om få mnd. uansett. 

Uansett hvor skuffende dette spillet har vært så vender jeg tilbake i periode i håp om at DICE har gjort noe rett, og det er morro til tider altså. Misforstå meg rett, men jeg håper ikke vi ser noe nytt Battlefield på noen år enda. DICE må tilbake til tegnebrettet og få bruke tiden godt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Battlefield V gjorde skivebom allerede fra traileren av. Ingen BF spill er veldig optimaliserte ved lansering, BF V var ikke noe unntak. Men jeg syns det har vært særs mye frem og tilbake denne gang med mye surr. Bra de faktisk retter fokus mot det som gjør BF bra, men jeg frykter også mye tid og ressurser har gått til å få til ett battle royale modus ved siden av ett ganske ødelagt spill som sårt trengte pleie fra dag 1 av.  Greit at de dropper enda ett modus som mest sannsynligvis ingen hadde spilt om få mnd. uansett. 

 

Uansett hvor skuffende dette spillet har vært så vender jeg tilbake i periode i håp om at DICE har gjort noe rett, og det er morro til tider altså. Misforstå meg rett, men jeg håper ikke vi ser noe nytt Battlefield på noen år enda. DICE må tilbake til tegnebrettet og få bruke tiden godt.

 

Battle royale modusen er utviklet av et annet team, så det gjør nok ikke stort for tidsbruken til DICE.

(Criterion )

 

Mye av den bortkastede tiden kommer av problemer med "fans"

 

Noen ville ha en type spill, og begynte å rope ut om dette, andre ville ikke.

Så utviklerne prøvde forskjellige ting.

 

I begynnelsen var det et stort fokus på customization, men det ble dårlig likt.

Så kom TTK styret.

Og slik fortsatte det bare.

 

Men vi trenger nok ikke være redd for et nytt Battlefield riktig enda.

De har vanligvis andre spill i mellom.

(Star wars i det siste)

Lenke til kommentar

Når skal de komme med ett nytt Battlefield 2?

Ingen over, ingen under, utenom BF1942 som er nokså sidestilt, savner modding også i nyere spill som man kunne den gangen.

BC2 og BF3 var morsomme spill, etter det gikk det rett utafor stupet, BF4 hadde jo clusterfuck maps med basene i midten av mapet f.eks og de hørte jo dessverre på folk å gjorde alle våpen like, som gjør at de blir kjedelige å spille med.

Vehicles i BF4 var nokså dølt også, tank er alltid gøy, men kjøretøyene var bedre og oppførte seg bedre i BF3, men så kommer jo hylekoret til alle noobs dere ut som bare er dårlige, er vel de som har feilen å får bestemme.

 

Og hvorfor må man på død og liv ha så mye customization, tror slike ting ødelegger mer enn det gjør godt egentlig, gi alle spillere likt utseende i forhold til nasjon også gi de forskjellige våpen en base stat så man ser hvem som er god med gunplayet å ikke alle disse vertical grips etcetc, det fungerte mer enn bra nok før hvorfor skal det ikke funke idag i dagens adhd samfunn, men er vel der problemet ligger, alt skal se så kult og unikt ut.

Lenke til kommentar

Når skal de komme med ett nytt Battlefield 2?

Ingen over, ingen under, utenom BF1942 som er nokså sidestilt, savner modding også i nyere spill som man kunne den gangen.

BC2 og BF3 var morsomme spill, etter det gikk det rett utafor stupet, BF4 hadde jo clusterfuck maps med basene i midten av mapet f.eks og de hørte jo dessverre på folk å gjorde alle våpen like, som gjør at de blir kjedelige å spille med.

Vehicles i BF4 var nokså dølt også, tank er alltid gøy, men kjøretøyene var bedre og oppførte seg bedre i BF3, men så kommer jo hylekoret til alle noobs dere ut som bare er dårlige, er vel de som har feilen å får bestemme.

 

Og hvorfor må man på død og liv ha så mye customization, tror slike ting ødelegger mer enn det gjør godt egentlig, gi alle spillere likt utseende i forhold til nasjon også gi de forskjellige våpen en base stat så man ser hvem som er god med gunplayet å ikke alle disse vertical grips etcetc, det fungerte mer enn bra nok før hvorfor skal det ikke funke idag i dagens adhd samfunn, men er vel der problemet ligger, alt skal se så kult og unikt ut.

 

Neste spill I serien skal vist være bad Company 3, som de skal ha jobbet med siden før Battlefield 1.

 

Et nytt Battlefield 2 tror jeg du må vente på en god stund.

 

Må si meg enig med våpen og kart i Battlefield 4.

Spesielt etter å ha spilt Battlefield 3.

Men allerede da begynte utviklerne å skulle balansere alle våpen likt, slik at flere våpen ble ubrukelige.

 

Customization var en ting folk klagde på i Battlefield 3-1.

Man kunne ikke forandre utseende nok.

Det er nok for mange spillere som kommer over fra andre spill, og dermed vil ha alle funksjoner fra de spillene.

Lenke til kommentar

 

Når skal de komme med ett nytt Battlefield 2?

Ingen over, ingen under, utenom BF1942 som er nokså sidestilt, savner modding også i nyere spill som man kunne den gangen.

BC2 og BF3 var morsomme spill, etter det gikk det rett utafor stupet, BF4 hadde jo clusterfuck maps med basene i midten av mapet f.eks og de hørte jo dessverre på folk å gjorde alle våpen like, som gjør at de blir kjedelige å spille med.

Vehicles i BF4 var nokså dølt også, tank er alltid gøy, men kjøretøyene var bedre og oppførte seg bedre i BF3, men så kommer jo hylekoret til alle noobs dere ut som bare er dårlige, er vel de som har feilen å får bestemme.

 

Og hvorfor må man på død og liv ha så mye customization, tror slike ting ødelegger mer enn det gjør godt egentlig, gi alle spillere likt utseende i forhold til nasjon også gi de forskjellige våpen en base stat så man ser hvem som er god med gunplayet å ikke alle disse vertical grips etcetc, det fungerte mer enn bra nok før hvorfor skal det ikke funke idag i dagens adhd samfunn, men er vel der problemet ligger, alt skal se så kult og unikt ut.

 

Neste spill I serien skal vist være bad Company 3, som de skal ha jobbet med siden før Battlefield 1.

 

Et nytt Battlefield 2 tror jeg du må vente på en god stund.

 

Må si meg enig med våpen og kart i Battlefield 4.

Spesielt etter å ha spilt Battlefield 3.

Men allerede da begynte utviklerne å skulle balansere alle våpen likt, slik at flere våpen ble ubrukelige.

 

Customization var en ting folk klagde på i Battlefield 3-1.

Man kunne ikke forandre utseende nok.

Det er nok for mange spillere som kommer over fra andre spill, og dermed vil ha alle funksjoner fra de spillene.

Battlefield er et dødt spill my friens! kommer ikke noe nytt battlefield.. EA entan skroter det eller selger det! til neste år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...