Gå til innhold

I dag går Huawei-fristen ut. Får trolig fortsette å kjøpe amerikansk utstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Donald Trump er nok den siste som forstår at dette vil aksellerere Kinas uavhengighet av amerikanske selskaper og at de blir teknologiskj ledende. På 90-tallet hatet Trump Japan, nå er det Kina, om 5 år det er det trolig India. Men heldigvis sikrer grunnloven i USA at han da er borte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei!

 

Akkurat som Reuters nevner CNBC bare to anonyme kilder som sier at de forventer at Huawei får ytterligere 90 dager. Ingenting er bekreftet ennå :)

 

"The U.S. Commerce Department is *expected* to extend a reprieve given to Huawei Technologies that permits the Chinese firm to buy supplies from U.S. companies so that it can service existing customers, two sources familiar with the situation said."

Lenke til kommentar

Donald Trump er nok den siste som forstår at dette vil aksellerere Kinas uavhengighet av amerikanske selskaper og at de blir teknologiskj ledende. På 90-tallet hatet Trump Japan, nå er det Kina, om 5 år det er det trolig India. Men heldigvis sikrer grunnloven i USA at han da er borte.

 

Litt merkelig dette Trumphatet. Kina har et voldsomt handelsoverskudd. Hvorfor er det urimelig at Trump søker å få en bedre balanse ?

Hva er så mye bedre med Kina enn USA ?

Tar du utgangspunkt kun i egne interesser eller også andres når du "argumenterer" mot Trump ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

kan verden snart svarteliste handel med usa? så kan vi se hvordan det går heller. jævla dritt land som ødelegger mer enn det noen andre.

 

Har det ikke vert for USA så har ikke Norge vert der de er i dag. Og Norge har vert i en dårlig tid.

Det har ingenting med hva usa gjør i dag. Det blir som å si at vi forsatt burde svartelist tyskland for hva de gjorde for 70år siden

Lenke til kommentar

Det har ingenting med hva usa gjør i dag. Det blir som å si at vi forsatt burde svartelist tyskland for hva de gjorde for 70år siden

Det har ingen ting med det Tyskland du skriver, det er ikke poenget i det heletatt. Men netttroll orker jeg ikke og diskutere med. Bare skrev min mening jeg thats it. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...