Gå til innhold

TEST: Motorola One Action


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne kan byttes ut ca 3-4 ganger som er prisen for en Iphone, Samsung eller Huawei og for meg ser den helt fortreffelig bra ut så å kjøpe en sånn har man telefon i noen år til brøkelen av overnevnte telefoner, det blir kanskje en sånn når min Samsung Galaxy S 7 tar kvelden! Jeg tror prisfesten for Iphone osv snart er over hvis folk heller kjøper billig telefoner som omtrent er like bra som topp modellene sakte men sikkert for folk øynene opp for svindelen til Apple og co!

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Begge telefonene i One-serien har grunnleggende fuktsikring med IPX2-sertifisering, som betyr at dryppende vann skal tåles – altså regn. Motorola har alltid vært flinke til å sikre utstyret sitt mot vær og vind, noe mange andre aktører i prisklassen ikke har satset så mye på. Men akkurat for One Action hadde jeg helst sett en enda litt sterkere IP-sertifisering.

 

 

 

[Testen av One Vision]

 

Kombinasjonen av egenskaper Motorola One Vision byr på er helt unik.

(...) Du får værtetting (IP52).

 

Så forskjellen på Prisjakt, sjekket opp med Lenovos produktsider. One Vision har altså sertifiseringen IP52, mens One Action har den svakere IPX2, der 5 betyr "Dust protected" og X betyr "there is no data available", altså ikke sertifisert/klassifisert - mot støv. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Denne kan byttes ut ca 3-4 ganger som er prisen for en Iphone, Samsung eller Huawei og for meg ser den helt fortreffelig bra ut så å kjøpe en sånn har man telefon i noen år til brøkelen av overnevnte telefoner, det blir kanskje en sånn når min Samsung Galaxy S 7 tar kvelden! Jeg tror prisfesten for Iphone osv snart er over hvis folk heller kjøper billig telefoner som omtrent er like bra som topp modellene sakte men sikkert for folk øynene opp for svindelen til Apple og co!

 

Eller du kan bare la være å kaste telefonen i bakken, kjøre over den med bilen eller slippe den i do. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...