Gå til innhold

Det neste Need for Speed-spillet heter Heat – lanseres i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

– Vi byr på flere valgmuligheter enn noen gang, slik at spillere får være unike og sette sitt merke på verdenen. Våre fans har vært klare på at de vil ha flere bilder, flere tilpasningsmuligheter og flere utfordringer, og vi gir dem alt, lover Ghost Games-sjef Riley Cooper.

 

Kunne godt tenkt meg et NFS i god gammel Underground ånd, men dette sitatet oser:

 

Season pass i ren Fortnite stil, games as a service, micro transactions...

 

"Activity log: Drive through 1975 illegal alleys to recieve the Blue Pearl Paint, or spend 200 HeatBucks"...

 

  :hrm:

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

Det egentlige spørsmålet er vel ikke om det vil være mange mikrotransaksjoner, men om de har noe betydning. "Kjør 1260 løp eller betal for en pen blåfarge."? Hva så? Jeg kommer ikke til å gjøre noen av delene. Hvis jeg kjøper NFS vil jeg nok i hovedsak spille det som jeg selv vil. Om jeg åpner noe underveis er det jo kjekt, men valgfrie mikrotransaksjoner gir jeg blaffen i. Om de derimot påvirker selve gameplayet er det jo noe annet, men også det er vel i hovedsak om man spiller mot andre, og det gjør jeg aldri i sånne spill. Jeg er ikke imot mikrotransaksjoner i seg selv, men når de brukes negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...