Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke hørt noe siden fredag.


Anbefalte innlegg

Har datet en 4 ganger. Så skulle han 3 uker på ferie. Vi er begge over 30. Sa han skulle sende meld fra ferien, kan være noe han bare sier da. Han sendte meld fredagen da han reiste, Ikke hørt noe siden. Tenkte jeg skulle sende meld og et bilde til helgen og spørre hvordan det går siden det er festival her da. Hva ville du gjort?

 

Anonymous poster hash: 72b52...b4e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville sendt melding akkurat som jeg følte det passet meg. Hvis du føler du trenger bekreftelse, send en hyggelig melding. Hvis tiden går og du ikke får svar, så viser dét enten 2 ting: 1) At han bare er opptatt, "ferie-stressa" (mye å gjøre på ferien og har ikke emosjonelt overskudd til å svare deg), 2) At han egentlig ikke har følelser for deg, enten -enda-, eller velger å ikke ha det for deg til fordél for noen andre.

 

Du får ikke gjort så mye annet enn å følge hjertet og følelsene, og spille på det derfra. Men man bør virkelig la tiden gå litt innimellom, for å gi den andre personen tid til å reagére skikkelig, og seg selv slik at man ikke handler overilt.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke alle liker å hore rundt så veldig uenig. Du kjenner han bedre enn noen av oss TS, ikke ta råd fra bitre, sure menn som tror at alle av begge kjønn har lyst til å hore rundt og bare venter på en unnskyldning. Det er så langt fra sannheten du kommer. Lukter projisering mer enn noe annet. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...