Gå til innhold

Batterisøksmål mot Apple i Canada


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpar berre at min iPhone 7 kan halde i minst 5 år. Den er fortsatt brukbar etter snart 3 år. Irriterer meg noko jævlig at eg ikkje kan skru av varslingane for oppdateringar og at eg må bli påminnt ofte viss eg vil la vere å oppdatere. Veit at Apple kan finne på å gjere telefonen treigare eller dårlegare, derfor er eg alltid redd for å oppdatere min iPhone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håpar berre at min iPhone 7 kan halde i minst 5 år. Den er fortsatt brukbar etter snart 3 år. Irriterer meg noko jævlig at eg ikkje kan skru av varslingane for oppdateringar og at eg må bli påminnt ofte viss eg vil la vere å oppdatere. Veit at Apple kan finne på å gjere telefonen treigare eller dårlegare, derfor er eg alltid redd for å oppdatere min iPhone.

 

Min Iphone 5S har ikke blitt tregere av alle oppdateringene, dette var vel 1 oppdatering for en stund siden som gjorde dette men ikke nå mer etter det jeg erfarer med min telefon!

Lenke til kommentar

Håpar berre at min iPhone 7 kan halde i minst 5 år. Den er fortsatt brukbar etter snart 3 år. Irriterer meg noko jævlig at eg ikkje kan skru av varslingane for oppdateringar og at eg må bli påminnt ofte viss eg vil la vere å oppdatere. Veit at Apple kan finne på å gjere telefonen treigare eller dårlegare, derfor er eg alltid redd for å oppdatere min iPhone.

 

Det er ingen problem å oppdatere iPhone 7, siden den er såpass ny. Med iOS 12 fokuserte Apple spesielt på eldre modeller, slik at de skulle bli raskere enn under tidligere iOS-versjoner.
Lenke til kommentar

Min Iphone 5 s lever fortsatt og for oppdateringer ennå så kan ikke klage på levetiden til den!

 

Når 5s ble prudusert helt til mars 2016 så er det ikke rart at den funker fortsatt, problemet er ikke med oppdateringer, men at Apple ljuger og skjuler informasjon fra deg som forbruker..

 

Har en s6 som også funker veldig bra med nyeste Android, har installert costum rom!!.

 

Apple er søppel! De vil kun ha penga dine, se på nye macbookair med nedgradert ssd som yter halvparten lese hastighet som 2018 modellen

 

Annet er butterfly tastene... Tím cook Har fucka apple opp

 

Apple driten tar aldri slutt, bare dårlig

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette er helt på sin plass! bortimot alle iPhonene jeg har hatt og det er endel har hatt batteriproblemet, helt latterlig faktisk.

Har hatt tilnærmet alle siden Apple iPhone 3G og opp til 8 Plus. Alle har gått i arv nedover til andre i familien og har bare hatt batteriproblem med en stykk telefon (iPhone 6S) og fikk nytt batteri uten problem. Nå skal jeg si at vi har byttet batteri på flere telefoner etter 4-5 års bruk (da var kapasiteten ned mot 66%) men det er helt normalt for denne type batterier. Etter IOS 12 ble til og med iPhone 5s rask nok til vanlig bruk. Telefonene ble/blir normalt ladet hver eller hver annen dag, avhengig av bruksmønster.

 

Så det finnes nok flere sider av denne saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

min telefon med dårlig batteri , begynte å fungere igjen etter at jeg ladet 

batteriet over natten , det var litt overaskende, så fra å ha 1/2 time funksjon

så har den vart i 4 dager, det var med en  VIVANCO universal usb lader

har brukt min i ipad i 4år , den har litt dårligere levetid men, har en litt kunskap

om levetid til Lipo så klager en ikke, Pc batteri er mye værre de er helt

gåene etter noen år, men fungerer altid på 22oV til 19,5V :)

 

vivanco-charger-usb-24a-1a-white-37563.j

Endret av fleksnes radio amatør
Lenke til kommentar

Alltså Hahahahaha.... Apple, vilket jä*** skämt...!

 

Alltså de är så bra, de är liksom först med allt. Bra teknik och innovativa lösningar. Massa bra dongels som hänger i left, right and center som gör att telefonen mer linkar en sliten blinkande julgran som står i receptionen på ett av Warszawas slitna horhus...

 

Och det är alltså detta folk betalar för ??????... Herre gud.

 

Så pratar man med dessa isborrlobotomerade apple användarna, då svarar SAMTLIGA... Ja, men de tekniken som du pratar om. De är inget jag behöver, jag skiver bara meldinger, suftar lite Facebook och så snap då ????...

 

Om de är ditt behov av en mobil... Köp en Nokia 3210.

 

Nej då inga problem med att kasta ut 15.000,- för en "mobil" ( läs SKRÄP)...

 

Detta sa jag för 10 år sedan, när Apple fortfarande envisades med att det inte skulle gå att koppla några andra produkter till deras som inte var Apple. Apple mobiler kommer endast att finnas kvar i en mycket liten skala i "The Bible belt" I USA, flitigt köpt och avgudat av White Trailer Park Trash människor med varierande antal kromosomer som tycker att Tim Cook och Elon Musk levererar det de lovar ???????????

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alltså Hahahahaha.... Apple, vilket jä*** skämt...!

 

Alltså de är så bra, de är liksom först med allt. Bra teknik och innovativa lösningar. Massa bra dongels som hänger i left, right and center som gör att telefonen mer linkar en sliten blinkande julgran som står i receptionen på ett av Warszawas slitna horhus...

 

Och det är alltså detta folk betalar för ??????... Herre gud.

 

Så pratar man med dessa isborrlobotomerade apple användarna, då svarar SAMTLIGA... Ja, men de tekniken som du pratar om. De är inget jag behöver, jag skiver bara meldinger, suftar lite Facebook och så snap då ????...

 

Om de är ditt behov av en mobil... Köp en Nokia 3210.

 

Nej då inga problem med att kasta ut 15.000,- för en "mobil" ( läs SKRÄP)...

 

Detta sa jag för 10 år sedan, när Apple fortfarande envisades med att det inte skulle gå att koppla några andra produkter till deras som inte var Apple. Apple mobiler kommer endast att finnas kvar i en mycket liten skala i "The Bible belt" I USA, flitigt köpt och avgudat av White Trailer Park Trash människor med varierande antal kromosomer som tycker att Tim Cook och Elon Musk levererar det de lovar ???????????

 

Synd skrivemåte og formuleringer ødelegger det skarpe og fine innlegget ditt her. Mon tro om ikke isboret har besøkt deg også. Hadde faktisk valgt å høre å Tim Cook over deg (Bedømt utifra dette innlegg alene) når som helst;)

Lenke til kommentar

...

(...)

...

(...)

 

 

Med tanke på bruken av emojier, skrivemåte, overdreven bruk av punktum og infantilt språk, så skal du være litt forsiktig med å rakke ned på andres intelligens (kaste sten i glasshus, som vi kaller det i Norge).

 

I tillegg er det fullt av overdrivelser, faktafeil og lignende i innlegget ditt, så hvis du tror at noen tar deg seriøst, så tar du grundig feil. Du har helt klart aldri prøvd en iPhone i mer enn et par minutter av gangen. Så jeg undrer litt over hvorfor du hater iPhone så utrolig mye at du må skrive et slikt innlegg (ingen iPhone/Apple-hatere har noen sinne klart å svare på det spørsmålet).

 

Jeg hadde en iPhone 5s inntil jeg byttet til en Samsung S8 for snart halvannet år siden. Savner fortsatt iPhonen da iOS er et bedre system på mange måter. Ser fordelene med Android også, men det er sant som man sier... at iPhone "bare funker".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

at iPhone "bare funker".

.....

 

 

OK, helt underbart att man lyckats reta på sig minst 2 iPhone användare. ?

 

 

Jag ska faktiskt helt seriös svara på dina frågor. Utan att reta (erta) på mig halva Apple sekten.

 

Låt mig först göra några saker tydligt.

 

1. Hatar inte apple, hata er ett starkt ord, skulle snarare säga att jag är mycket fashinerad över hur de har skapat sekt som åtlydes av minsta vink.

 

2. Hade apple kunnat byggt en telefon med mina specifikations krav, så hade jag köpt en telefon tillverkad av Apple.

 

3. Jag äger idag en iPhone XS Max 256 GB. Är tvungen att ha den via JOBBET. Har haft

 

4. Äger nu / eller har ägt High en modeller av Huawei, Asus, Samsung, Sony och Apple.

 

Nu till varför jag tycker Apple telefoner är något riktigt skräp:

 

*fungerar inte som en Hårddisk när du pluggar den till en dator. Det vill säga du kan inte lägga in eller ta ur precis vad som helst från och till telefonen.

Skapa egna mappar etc etc etc etc.

 

*spelar inte upp alla videoformat som finns

 

* Har inte dubbla simkort

 

* Har inte utbytbart batteri.

 

* Har inte ir sändare

 

* Kan inte ta emot filer via blåtand från något annat mobilmärke än apple.

 

* Har inte 3,5 mm jack

 

* sjukt dålig batteritid.

 

* måste ha dongle för att kunna lyssna på trådlurar och ladda samtidigt

 

* enligt mig, överprisad.

 

* avsaknad av vidvinkel kamera.

 

* avsaknad av att kunna ta högupplösta bilder i 16:9 format.

 

Nu har jag svarat varför jag inte tycker om Apple telefoner.

 

Nu kanske du undrar vilken telefon jag bruker privat.

 

Jo, de är en snart 4 år gammal LG V20...

 

Den är köpt direkt från Sydkorea.

 

Den har

 

Ir sändare

 

Dubbla sim OCH SAMTIDIGT micro sd kort... Behöver alltså inte välja. Har Evo 512 GB extra minne utöver de 64 GB inbyggda.

 

Utbytbart batteri (var digg å ha när jag gick 6 dagar i den Norksa fjellheimen... Utan powerbank.)

 

Hade gärna bytt till en bättre mobil... Men det finns INGEN annan telefon med dessa spec. Så jag köpte en exakt likadan... Just in case jag skulle råka ödelägga den jag har.

 

/David

Lenke til kommentar

Hade gärna bytt till en bättre mobil... Men det finns INGEN annan telefon med dessa spec. Så jag köpte en exakt likadan... Just in case jag skulle råka ödelägga den jag har.

 

/David

Ja, men det er nettopp det. Det finnes ingen telefon med disse specs lenger... enten vi snakker Apple, Samsung, Huawei eller et annet merke. Det er ikke spesielt med iPhone, så det må bety at du synes alle andre telefoner enn din 4 år gamle telefon er skrap.

 

Når det er sagt, så er det ikke din mening om iPhone jeg reagerer på, det er språkbruken. Du bør kanskje revurdere den i fremtiden om du ønsker å bli tatt seriøst. Ditt siste innlegg viser at du kan hvis du vil, og begynner du med slike innlegg i fremtiden, så kan vi ha mye mer fruktbare og saklige diskusjoner. For ditt første innlegg i denne tråden (og enkelte andre) ødelegger bare din egen sak. Bare som et velment tips :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...