Gå til innhold

Foto

NATION ESPORTS søker spillere i Overwatch [Bronze]

3 svar i denne tråden

#1 Jan Fredrik Helle Stakseng

Jan Fredrik Helle Stakseng

Bruker

• Medlemmer
  • 181 innlegg
  •   10. desember 2018

Skrevet 11. juli 2019 - 15:57

vi trenger nye spillere til teamet siden vi tenker på og starte opp klubben på nytt

Se hele utlysningen på Gamer.no
  • 0

#2 Cannizzo

Cannizzo

Bruker

• Nye medlemmer
  • 2 innlegg
  •   19. juli 2019

Skrevet 19. juli 2019 - 10:18

Hei!
Litt om meg. Jeg er 28 år og har spilt spill siden jeg fikk Amiga da jeg var 4 år. Så opp igjennom tidene så har jeg hatt alt fra Playstation 1, Nintendo 64 til de nyere konsollone vi kjenner i dag. Så utenom konsoll så spiller jeg en del på min kjære PC, hvor jeg har fått dilla på Overwatch igjen, og liker særs godt å spille med andre. Derfor tenkte jeg kanskje det var på tide å prøve ut et lag.
  • 0

#3 Cannizzo

Cannizzo

Bruker

• Nye medlemmer
  • 2 innlegg
  •   19. juli 2019

Skrevet 19. juli 2019 - 10:22

Hei!
Litt om meg. Jeg er 28 år og har spilt spill siden jeg fikk Amiga da jeg var 4 år. Så opp igjennom tidene så har jeg hatt alt fra Playstation 1, Nintendo 64 til de nyere konsollone vi kjenner i dag. Så utenom konsoll så spiller jeg en del på min kjære PC, hvor jeg har fått dilla på Overwatch igjen, og liker særs godt å spille med andre. Derfor tenkte jeg kanskje det var på tide å prøve ut et lag.

Jeg spiller mest Tank og Support. Prøver for tiden å lære Zarya og Baptiste. Men Wrecking Ball, Reinhart og D.va har det gått en god del i på tank siden. Mens jeg er som oftest Moira/Brig på Support siden.

DPS spiller jeg for det meste kun i Deathmatch og der har jeg blitt glad i Mei og Torbjörn.
  • 0

#4 Jan Fredrik Helle Stakseng

Jan Fredrik Helle Stakseng

Bruker

• Medlemmer
  • 181 innlegg
  •   10. desember 2018

Skrevet 19. juli 2019 - 18:41

Hei!

Jeg spiller mest Tank og Support. Prøver for tiden å lære Zarya og Baptiste. Men Wrecking Ball, Reinhart og D.va har det gått en god del i på tank siden. Mens jeg er som oftest Moira/Brig på Support siden.

DPS spiller jeg for det meste kun i Deathmatch og der har jeg blitt glad i Mei og Torbjörn.

hei er du komfertyabel med og spille på american server ? btw join vår dc https://discord.gg/BwmxSXv
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere