Gå til innhold

DayZ kommer snart med sin egen battle royale-variant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Slår meg selv i søvne over at jeg betalte for dette for snart 10 år siden, at det går an å være så dum?!?!?

 

Glemte du å lese at det var early access ?

Det har vært ute av early access i ett halvt år og er fortsatt søppel.

På hvilken måte er det søppel?

Lenke til kommentar

 

 

 

Slår meg selv i søvne over at jeg betalte for dette for snart 10 år siden, at det går an å være så dum?!?!?

 

Glemte du å lese at det var early access ?

Det har vært ute av early access i ett halvt år og er fortsatt søppel.

På hvilken måte er det søppel?

Vet ikke status på PC nå.

 

Men, det mangler en god del features. De fjernet også en del ting ved release som de hadde i early access, ting som de sier skal komme tilbake.

Har du forresten spilt den ferdige versjonen på PS4 Pro? Og PS4? Det er et mareritt! Jeg ble sjokkert at det er lov å selge et så hakkete spill med bugs. Lav FPS med mange kraftige FPS drops.

Å kjøre bil er helt bortkastet fordi spillet vil småfryse fordi det ikke takler det.

 

Det ble mye bedre på PC etter release, hvis vi ikke snakker om de første timene etter release, hvor de klarte å forverre ytelsen kraftig. Men fikset det etter en patch.

Lenke til kommentar

 

Slår meg selv i søvne over at jeg betalte for dette for snart 10 år siden, at det går an å være så dum?!?!?

 

Glemte du å lese at det var early access ?

Nei på ingen måte, det er vel et av få spill jeg har kjøpt i early access, men spillet er jo aldri blitt bra! Ser jo at det diskuteres den dag i dag at spillet fortsatt er uferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...