Gå til innhold

TEST: Asus Zenfone 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har blitt så kresen at såfort jeg ser "støtter ikke trådløs lading" så er det "Next" for min del

 

Hva slags trådløs lader har du? Vurderer å skaffe meg en.

Har selv Huawei sin, da dette er blandt de raskeste, (15W) så den kan anbefales. Har testet litt forskjellig, men ingen lader like raskt selvom de oppgir hurtiglading. De fleste andre er 10W

Lenke til kommentar

Synd det er Asus...de er så dårlige på oppdateringer at jeg sluttet å kjøpe fra dem :/

 

Enn så lenge har de vært mye bedre på oppdateringer på zenfone 5 og 6, og faktisk blant de som har gitt ut flest oppdateringer til telefonene etter release.

 

Er også imponert over denne telefonen og vurdert den selv flere ganger, men har egentlig ikke behov for så dyr telefon, selv om dette langt fra er den dyreste telefonen på markedet.

Eneste ankepunktet jeg har selv er at den ikke har AMOLED skjerm, noe som begynner å bli ganske vanlig selv på mellomklassetelefoner som samsung A serien, Xiaomi mi 9SE/9T osv.

 

Bare synd at asus ikke vil folk skal kjøpe telefonen..... den er jo utsolgt omtrent over hele europa :p

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Enn så lenge har de vært mye bedre på oppdateringer på zenfone 5 og 6, og faktisk blant de som har gitt ut flest oppdateringer til telefonene etter release.

 

Er også imponert over denne telefonen og vurdert den selv flere ganger, men har egentlig ikke behov for så dyr telefon, selv om dette langt fra er den dyreste telefonen på markedet.

Eneste ankepunktet jeg har selv er at den ikke har AMOLED skjerm, noe som begynner å bli ganske vanlig selv på mellomklassetelefoner som samsung A serien, Xiaomi mi 9SE/9T osv.

 

Bare synd at asus ikke vil folk skal kjøpe telefonen..... den er jo utsolgt omtrent over hele europa :p

 

Jeg har de siste årene stort sett hatt AMOLED-mobiler og vært skeptisk til mobiler som ikke har det. Om det er billedkvaliteten du er redd for grunnet savnet av AMOLED, så er det overhodet ikke noe jeg merker forskjell på her.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...