Gå til innhold

Foto

Bilder av eksen på sosiale medier

2 svar i denne tråden

#1 AnonymDiskusjon

AnonymDiskusjon

Anonym bruker

• Anonym
  • 53 329 innlegg
  •   20. desember 2010

Skrevet 30. juni 2019 - 12:51

Hei!

Det ble slutt mellom meg og min daværende samboer for 3-4 måneder siden. Livet går videre, men noen ganger har man trøtte dager og føler på savnet selv om man vet at det ikke er noen vei tilbake. Da gjør man noe dumt, som å rote seg inn på facebook-profilen hennes..  :roll:

Hun har ikke masse bilder på facebook eller Instagram, relativt få i forhold til folk flest, men hun har fortsatt kjærestebilder av oss fra turer vi har vært på og ting vi har gjort sammen. Og tilhørende bildetekst med hjerter, kyssesmilies, kommentarer osv. 

Jeg er ikke aktiv på sosiale medier, så jeg har ikke noe av oss liggende ute og vet ikke hvordan dette fungerer. Er det vanlig å la kjæresteting ligge ute lenge etter at man har gått fra hverandre? Er det vanlig å ha det liggende ute som et minne fra gode opplevelser selv om det viser et samliv som er over? Hva med når man får seg ny kjæreste, blir det ikke kleint å vise frem tidligere forhold slik? Når jeg begynner å date ei dame ville jeg ikke syntes det var spesielt kult å se slike bilder på facebookprofilen hennes, men det kan jo alltids være hos meg problemet ligger med slikt.. :)

Anonymous poster hash: 389f5...10e
  • 0
AnonymDiskusjon er en virtuell bruker opprettet av administratorene som alle anonymiserte innlegg kobles til i stedet for den egentlige brukeren.

#2 L4r5

L4r5

Forumveileder

• Forumveiledere
  • 25 430 innlegg
  •   28. august 2004

Skrevet 30. juni 2019 - 13:31

Jeg føler det blir litt hvitvasking av historien å fjerne alle spor av tidligere partnere. Det er en del av livet ditt, historien din, en del av det som har gjort deg til den du er nå. Skal du late som om personen aldri har eksistert? Det blir feil i mine øyne. Du har en fortid. Det har vi alle. Om hu velger å bla tilbake i gamle innlegg og irritere seg over at du har vært i andre forhold, vært glad i andre, elsket noen andre før henne så synes jeg faktisk det er hennes problem. Men det er bare meg da.

• 4

Please semd help

#3 AnonymDiskusjon

AnonymDiskusjon

Anonym bruker

• Anonym
  • 53 329 innlegg
  •   20. desember 2010

Skrevet 30. juni 2019 - 13:35

En fin regel er å ikke poste noe som omhandler kjæreste på sosiale medier. Funker fint for meg. Slipper styret med sletting, sjalusi osv. 

Anonymous poster hash: f7064...ad2
  • 1
AnonymDiskusjon er en virtuell bruker opprettet av administratorene som alle anonymiserte innlegg kobles til i stedet for den egentlige brukeren.

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere