Gå til innhold

Kia varsler full brems i e-Niro-leveransene resten av året


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke veldig overrasket over at det er "som opel" når de bruker nøyaktig samme batteri og motor. Skulle tro det var en sammenheng et sted.

 

Opel bruker vel batterier fra lg og kia fra sk men forskjellen er at opel var gm og gm vil ikke selge elbil men de må spesielt i california, ampera e var en compliance car, kun for å få ned gjennomsnitts co2, annet problem var at opel ble solgt til psa og ampera e var ikke en del av avtallen.

Lenke til kommentar

Så mye uthalingstaktikk og så mye vaporware. Er produsentene ikke redd for å få sementert imaget som bakstreberske, motvillige og kalkulerende?

 

Hadde markedsliberalisme fått rådet, hadde de ikke produsert elektriske massemarkedbiler i det hele tatt.

 

Heldigvis er man i rute med reguleringer. Man går fra selvhatende compliance-modeller til utslippsgrenser og gjennomsnittsutslipp. De som fortsetter å satse alt på lobbyvirksomhet risikerer å gå på en smell hvis det ikke virker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det godt at VW er på banen med sin ID. Jeg tror VAG sine biler blir det en kan velge av kvalitetselbil i årene som kommer.

Man får håpe at det ikke bare er tomme løfter da. For VW har vært flinke til å komme med løfter som dessverre bare har rent ut i sanden.

 

 

 

OK hvis du liker å sitte 0,5 m over bakken og bare skal ha med deg treningsbagen.

Eh, hva?

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK hvis du liker å sitte 0,5 m over bakken og bare skal ha med deg treningsbagen.

 

Tror du bør gå gjennom den treningsbagen din, og se om du kanskje kan slanke den om så bare "litt". Telt, sovepose og liggeunderlag kan du godt la ligge hjemme. Samme med nødproviant og energibarer foren måneds forbruk, like så. Og en liter holder, trenger ikke 50-100 liter med deg.

 

:dremel:

 

Bagasjerommet på en TM3 (400 l + frunk som gir totalt 425 l) er ikke veldig mye mindre enn på en Kia E-Niro (451 l), og derved langt større enn på E-Soul (315 l). Den største forskjellen er nok på åpningen av luka, der en E-Niro og tildels en E-Soul kan frakte en hund bake i bagasjerommet. Det går ikke på TM3.

 

TM3 kan til gjengjeld trekke henger, noe som kompenserer for mangelen på åpning bake. Men minner om at åpningen fremdeles er romslig i forholdt til mange andre sedaner, inkludert BMW 3-serie, som har vært målestokken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...