Gå til innhold

Snart kan du slippe de irriterende Facebook-varslene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er strengt tatt ytterst få oppdateringer fra Facebook som egentlig trenger å varsles for min del. Er ganske lenge siden jeg skrudde av alt av varsler fra appen, og kun går inn når jeg selv vil. Ganske befriende, anbefales. 

 

samme her. er ikke mange apper som plinger på min telefon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

På mobilversjonen er det en rød bakgrunn bestandig over meldinger selv om det ikke er noen nye meldinger.. Har på følelsen at de gjør dette med med vilje, og at det ikke er en bug. 

 

Jeg klikker jo på den HELE tiden fordi jeg tror det er nye meldinger.. Føler meg veldig utnyttet. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

På mobilversjonen er det en rød bakgrunn bestandig over meldinger selv om det ikke er noen nye meldinger.. Har på følelsen at de gjør dette med med vilje, og at det ikke er en bug.

 

Jeg klikker jo på den HELE tiden fordi jeg tror det er nye meldinger.. Føler meg veldig utnyttet.

Så jeg er ikke alene... Har sluttet å klikke men det irriterer meg like mye hver gang jeg er innom Facebook.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så jeg er ikke alene... Har sluttet å klikke men det irriterer meg like mye hver gang jeg er innom Facebook.

 

Nei det er du dessverre ikke..  :realmad:

 

Jeg nekter forøvrig å bruke appen så det funker liksom ikke å gjøre noe med det. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

På mobilversjonen er det en rød bakgrunn bestandig over meldinger selv om det ikke er noen nye meldinger.. Har på følelsen at de gjør dette med med vilje, og at det ikke er en bug. 

 

Jeg klikker jo på den HELE tiden fordi jeg tror det er nye meldinger.. Føler meg veldig utnyttet. 

 

Har også dette problemet. Tror kanskje det er varsel om "stories" eller lignende som jeg uansett aldri ser på. Det burde gått å ha varsel kun om meldinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...