Gå til innhold

Nye Microsoft Flight Simulator lover samarbeid med fansen, samt støtte for modifikasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt flightsimulator kan bli gøy! Fikk mye morro ut av Flight Simulator 98, selv om jeg var såpass liten at jeg aldri klarte å lande et fly :p

 

Samtidig litt skeptisk til at spillet skal være "tilgjengelig" for alle. Håper ikke det betyr at de "dummer" det ned for mye, da jeg synes mye av sjarmen til serien ligger i realismen. 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har sett lignende grafikk før i et spill og når man tenker hvor stor skala man spiller i så er det utrolig hvordan dem har fått det til. Ikke bare har dem svært detaljerte bakketeksturer nå og omgivelser men dem har dyreliv i tillegg. Ser mektig imponerende ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samtidig litt skeptisk til at spillet skal være "tilgjengelig" for alle. Håper ikke det betyr at de "dummer" det ned for mye, da jeg synes mye av sjarmen til serien ligger i realismen. 

 

Skal det være «realistisk» nå så er det vel sjelden man flyr (store fly) selv i det hele tatt.

Fint med valget til de som vil oppleve friheten uten å måtte lære å fly først imo. Og set er jo en simulator, så de som vil ha det veldig realistisk/ fly selv får nok valget for det uansett.

Lenke til kommentar

Har dere ikke blitt lurt nok enda? Spoiler alert: spillet vil ikke se slik ut ved release.

Vel en del x-plane miljøet tror dette spillet blir bedre. desverre er en god flysimulator annet enn bing maps. ikke vet jeg om folk vil betale en månedlig pris for det.

 

og veldig lett fikse salg med feil visning av produktet

Endret av joandreas
Lenke til kommentar

Skal det være «realistisk» nå så er det vel sjelden man flyr (store fly) selv i det hele tatt.

Fint med valget til de som vil oppleve friheten uten å måtte lære å fly først imo. Og set er jo en simulator, så de som vil ha det veldig realistisk/ fly selv får nok valget for det uansett.

Det ville vell i så fall vært et av de aller første spillene der både de som vil ha en realistisk opplevelse og de som vil ha det tilgjengelig og "casual" blir fornøyde. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...