Gå til innhold

KOMMENTAR: Det spilte egentlig ingen rolle at Sony ikke ble med på E3 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TLDR; Alexei har tatt innover seg at Sony står på tomgang mens Microsoft har full gass. Forferdelig lang artikkel for å komme til det poenget, men innrømmelsen er i hvert fall der. Lykke til med å svelge skuffelsen :)

 

Sony har jobbet hardt i flere år nå, mens xbox har gått på tomgang.

Så å la de holde på i en måned eller to bør vel være greit.

 

Vi vet allerede at Sony har flere store titler på vei, og en ny konsoll.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ja alle de store titlene fra E3 i fjor venter vi på fortsatt.. Men året etter? Ny Ridge Racer? ?

Og ja de trenger en ny konsoll, siden PS4 Pro er flau mot Xbox One X. Dessverre for Sony kommer MS også med en ny, og enda tettere integrering mot PC, i tillegg til cloud gaming. Spennende tider blir det uansett :)

Endret av thklinge
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja alle de store titlene fra E3 i fjor venter vi på fortsatt.. Men året etter? Ny Ridge Racer? ?

Og ja de trenger en ny konsoll, siden PS4 Pro er flau mot Xbox One X. Dessverre for Sony kommer MS også med en ny, og enda tettere integrering mot PC, i tillegg til cloud gaming. Spennende tider blir det uansett :)

 

Uansett hvor sterk konsoll du har. Spill selger konsoll.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er det egentlig noen andre enn utgiverne og publikasjoner som tjener på dette reklamejippoet? Nå er ikke jeg typen som engang setter CGI-trailere i sammenheng med selve spillopplevelsen. Etter de siste åras utvikling har jeg blitt immun mot hype og begynt å kjøpe spill etter omtrent ett år, når de er ferdig utviklet. Ikke F om jeg betaler 4-500++ for å betateste. Innenfor én konsollgenerasjon er det som regel begrenset med nyvinning rent grafisk, og de gode flerspillerspillene har fortsatt nok befolkede servere, men til 1/5 av prisen og med minst 80 % mindre bugs og balanse-/optimaliseringsproblemer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TLDR; Alexei har tatt innover seg at Sony står på tomgang mens Microsoft har full gass. Forferdelig lang artikkel for å komme til det poenget, men innrømmelsen er i hvert fall der. Lykke til med å svelge skuffelsen :)

 

Jeg var også konsollfanboy når jeg var 12 år gammel og uten inntekt og valget var enten eller. Heldigvis vokst ut av det nå.

Endret av Stonemeister
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg var også konsollfanboy når jeg var 12 år gammel og uten inntekt og valget var enten eller. Heldigvis vokst ut av det nå.

 

Allikevel klarer du å svare kun Xbox fanboien i tråden ;)

 

Og den største fanboien er vel strengt tatt artikkel forfatter som ror usedvanlig langt for å unnskylde fraværet til Sony på E3..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg var også konsollfanboy når jeg var 12 år gammel og uten inntekt og valget var enten eller. Heldigvis vokst ut av det nå.

 

Allikevel klarer du å svare kun Xbox fanboien i tråden ;)

 

Og den største fanboien er vel strengt tatt artikkel forfatter som ror usedvanlig langt for å unnskylde fraværet til Sony på E3..

Tenkte samme tanken når jeg leste dette.

Skrevet av en ps fanboy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

TLDR; Alexei har tatt innover seg at Sony står på tomgang mens Microsoft har full gass. Forferdelig lang artikkel for å komme til det poenget, men innrømmelsen er i hvert fall der. Lykke til med å svelge skuffelsen :)

 

Jeg var også konsollfanboy når jeg var 12 år gammel og uten inntekt og valget var enten eller. Heldigvis vokst ut av det nå.

Den gang – da. Hver gang – når.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg var også konsollfanboy når jeg var 12 år gammel og uten inntekt og valget var enten eller. Heldigvis vokst ut av det nå.

 

Allikevel klarer du å svare kun Xbox fanboien i tråden ;)

 

Og den største fanboien er vel strengt tatt artikkel forfatter som ror usedvanlig langt for å unnskylde fraværet til Sony på E3..

Sant nok. Jeg har vanligvis ikke brukt å legge skjul på at jeg foretrekker PlayStation^^ Hovedsakelig fordi det var det jeg eide før jeg hadde kontroll over hvilke konsoller som ble valgt ut for meg.

 

Artikkelen handler om Sony og PlayStation, men jeg er samtidig veldig imponert over både Microsoft og særlig Nintendo i år. Prøvde å peke det ut ved flere anledninger i teksten, men sikkert ikke tydelig nok siden alt ble skrevet fra Sonys perspektiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sant nok. Jeg har vanligvis ikke brukt å legge skjul på at jeg foretrekker PlayStation^^ Hovedsakelig fordi det var det jeg eide før jeg hadde kontroll over hvilke konsoller som ble valgt ut for meg.

 

Artikkelen handler om Sony og PlayStation, men jeg er samtidig veldig imponert over både Microsoft og særlig Nintendo i år. Prøvde å peke det ut ved flere anledninger i teksten, men sikkert ikke tydelig nok siden alt ble skrevet fra Sonys perspektiv.

 

Det er jo litt gøy å være fanboi, spesielt hvis man er litt reflektert :)

 

Selv har jeg sverget til Xbox denne generasjonen grunnet kameratgjengen, men som deg er jeg vokst opp med PlayStation (og atari + sega). Tenker jeg skal gå tilbake neste gen, hvis jeg ikke bare kjøper begge! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TLDR; Alexei har tatt innover seg at Sony står på tomgang mens Microsoft har full gass. Forferdelig lang artikkel for å komme til det poenget, men innrømmelsen er i hvert fall der. Lykke til med å svelge skuffelsen :)

 

Dette stemmer jo ikke, Xbox' største nyheter havner jo også på PS4. Bare fordi at Microsoft annonserer det, betyr ikke at det Xbox-eksklusivt, det må også du skjønne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette stemmer jo ikke, Xbox' største nyheter havner jo også på PS4. Bare fordi at Microsoft annonserer det, betyr ikke at det Xbox-eksklusivt, det må også du skjønne :)

Kult, da bør du ringe Microsoft og fortelle dem at de har glemt å lansere Halo Infinite, Gears of War 5, Ori, Blair Witch, Bleeding Edge, CrossfireX, MSFS, AoE2, Dragon Ball Z:K, Horizon 4 Lego, osv på PS4. Regner med de fikser det på et øyeblikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dette stemmer jo ikke, Xbox' største nyheter havner jo også på PS4. Bare fordi at Microsoft annonserer det, betyr ikke at det Xbox-eksklusivt, det må også du skjønne :)

Kult, da bør du ringe Microsoft og fortelle dem at de har glemt å lansere Halo Infinite, Gears of War 5, Ori, Blair Witch, Bleeding Edge, CrossfireX, MSFS, AoE2, Dragon Ball Z:K, Horizon 4 Lego, osv på PS4. Regner med de fikser det på et øyeblikk.

Det er snakk om største nyheter her. Ikke gammelt nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...