Gå til innhold

SNIKTITT: The Legend of Zelda: Link’s Awakening


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en som vokste opp med Legend of Zelda på NES og A Link to the Past på SNES så er det dette som er Zelda, og ikke 3D-spillene som har vært trenden siden Ocarina of Time. Her har man tatt perspektivet fra de tradisjonelle Zelda-spillene men byttet ut pixler med 3D-modeller, noe som kanskje er den perfekte videreføringen av formelen.

 

Selve stilen er så søt at den blir komisk, noe jeg håper de selv har skjønt og at de spiller på humoren i det. Det er ikke upassende, for Zelda har alltid vært enkle og uskyldige eventyr, og stilen er som noe ut av en eventyrbok for barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du spilt Zelda II (The Adventure of Link)?!

 

Ja, dessverre.  :p

 

Jeg vet ikke hvorfor du nevner det, men når jeg sier at Zelda er enkle og uskyldige eventyr så snakker jeg om historien, stilen og atmosfæren, ikke vanskelighetsgraden. Jeg vet at Adventure of Link er ekstremt vanskelig, men Legend of Zelda og A Link to the Past er også solide utfordringer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...