Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan burde jeg gå frem for å finne ut om han er interessert i meg?


Anbefalte innlegg

Jeg har falt veldig for en mann og er veldig usikker på hvordan jeg burde gå frem for å finne ut om han er interessert i meg. 

Jeg har veldig lite erfaring med flørting og er generelt ganske tilbakeholden. Det å spørre rett ut om han vil ta en kaffe sammen eller lignende er dermed ikke noe jeg ønsker å gjøre med det første.

 

Jeg vet at han har profil på tinder, men om han egentlig ønsker kjæreste eller om han bare håper på å møte noen han kan ha sex med aner jeg egentlig ikke. 

Råd i forhold til hvordan jeg kan prøve å flørte eller hinte til at jeg liker han mottaes gjerne.  Ønsker også tips til hvordan jeg kan finne ut av om han er ute etter forhold eller bare sex.



Anonymous poster hash: 7bfdf...4c2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enhver mann er alltid ute etter sex.

De fleste menn har heller ingen hemninger mot å lyve om sin intensjon for å få sex.

Det er derfor stor sannsynlighet for at et svar på dette punktet ikke er særlig pålitelig så gå inn med en innstilling om at et flint fling (ny tlf.. autocorrect vinner nesten hver gang) uansett er gøy og deilig.

 

Når det gjelder iniativ så bare spør rett ut om han har lyst til å finne på noe en dag. Etter et date eller to kan du spørre om han er ute etter kjæreste eller uforpliktende.

 

Det er ikke flaut å spørre om noen vil finne på noe. Det fleste av oss ønsker en partner og med mindre det er snakk om en tenåring så risikerer man ikke mer enn et avslag og at han blir smigret.

 

"Flørting", "hinting" og annet renkespill og grøt oppleves feigt og barnslig for meg. Personlig foretrekker jeg mennesker som klarer å snakke åpent og ærlig uten å være overstadig defensive slik at de bare dytter ballen på meg.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Han er ikke nødvendigvis ute etter enten forhold eller sex. Ofte fungerer det slik at man liker sex, men er åpen fror et forhold hvis man møter den rette personen. Eller omvendt, at man i utgangspunktet ønsker et forhold, men tar til takke med sex hvis ikke det løser seg slik.

 

Men, så lenge du ikke du kan ta initiativ til å treffe ham og bare venter på at han skal ta kontakt med deg, trenger du kanskje ikke å lure på det.

Lenke til kommentar

Ønsker også tips til hvordan jeg kan finne ut av om han er ute etter forhold eller bare sex.

Anonymous poster hash: 7bfdf...4c2

Et eksklusivt forhold er noe du som kvinne belønnes med etter at sexen over lengre tid har vist seg å være upåklagelig, samtidig som du over tid har utvist de andre nødvendige kvaliteter som plasserer deg i kategorien «konemateriale».
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...