Gå til innhold

Sju nye Macbooker kan være på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du planlegger innkjøp av en ny Macbook-maskin i nærmeste framtid er du i ferd med å gjøre det dårligst tenkelige kjøpet innen forbrukerelektronikk.

 

 

Det er den dummeste påstanden jeg har lest på en stund. Hva som er et godt eller dårlig kjøp må da være opp til den enkelte å avgjøre, ut fra ens egne vurderinger, behov, preferanser og ønsker.

Nå sitter jeg og skriver dette på en MacBook Pro som jeg er svært fornøyd med, og som har vært et fantastisk godt kjøp. Så jeg tror jeg heller baserer meg på egne vurderinger, erfaringer og behov, framfor en "nobody" av et forumtroll som etter alt å dømme har null kunnskap og erfaring når det gjelder produktene han elsker å rakke ned på. 

Endret av Newton
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det er den dummeste påstanden jeg har lest på en stund. Hva som er et godt eller dårlig kjøp må da være opp til den enkelte å vurdere, ut fra ens egne vurderinger, behov, preferanser og ønsker.

Nå sitter jeg og skriver dette på en MacBook Pro som jeg er svært fornøyd med, og som har vært et fantastisk godt kjøp. Så jeg tror jeg heller baserer meg på egne vurderinger, erfaringer og behov, framfor en "nobody" av et forumtroll som etter alt å dømme har null kunnskap og erfaring når det gjelder produktene han elsker å rakke ned på. 

 

 

Ikke bit på.. bare å ignorere Spetsnaz. En bruker som ikke gjør annet enn å spre eder og galle i alle artikler som nevner ordet "Apple", produkter han etter alt å dømme aldri har prøvd eller vurderer å prøve.

 

Det eneste som irriterer meg litt med Macbook Pro maskina jeg skriver dette på, er at etter snart 7 år (tidlig 2012 modell), er at det ikke er et snev av treghet eller grunn for å oppgradere ;) Fungerer overraskende bra til videoredigering fortsatt også, grunnen til at jeg kjøpte den i utgangspunktet..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

apple pro 13.3" med dual core eller quadcore er faktisk, toppen

av laptop utsyr.program er litt problemer en får 90% av

de programmene som en har lyst på, det er forsåvitt en merke trend**

 

en har ikke bruk for en telefon , /\_> da kan en råd til pc

de koster vell 13ooo,-

 

EN treffer aldrig på ugivelse å når en har råd

det er en 3 års invistering 5 + 5 + 5

så med ett smil så misset jeg ut på dell 13 xps

 

merketrend er også porshe macan så da har en ikke råd

Endret av Freedom CG
Lenke til kommentar

Det eneste som irriterer meg litt med Macbook Pro maskina jeg skriver dette på, er at etter snart 7 år (tidlig 2012 modell), er at det ikke er et snev av treghet eller grunn for å oppgradere ;) Fungerer overraskende bra til videoredigering fortsatt også, grunnen til at jeg kjøpte den i utgangspunktet..

Min (pc) laptop fra 2013 fungerer også brillefint den dag i dag. Spesielt siden man kan oppgradere disk og ram i etterkant. Den kostet hele 4800,- dengang :)

Endret av uGn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Min (pc) laptop fra 2013 fungerer også brillefint den dag i dag. Spesielt siden man kan oppgradere disk og ram i etterkant. Den kostet hele 4800,- dengang :)

 

 

Da tror jeg du har en annen oppfatning av hva "brillefint" er.. ingen laptop i historien til under 5000kr har fungert brillefint.. med mindre du bruker den til en bordstøtte da..

Lenke til kommentar

@eks: Det har gått veldig feil vei siden 2011, det blir antagelig ikke bedre i enda en versjon.

Det positive med Apple sitt utstyr er salgsverdi når du selger brukt, resten er en smakssak.

Hva tror du dagens Mac, av de som mot formodning overlever i 7 år, er verdt om 7 år, kontra Apple pro-maskin fra 2012 i 2019?

 

Det er den dummeste påstanden jeg har lest på en stund. Hva som er et godt eller dårlig kjøp må da være opp til den enkelte å avgjøre, ut fra ens egne vurderinger, behov, preferanser og ønsker.

Nå sitter jeg og skriver dette på en MacBook Pro

enn så lenge…

som jeg er svært fornøyd med, og som har vært et fantastisk godt kjøp.

fordi? Har aldri nektet deg å kjøpe noe som helst, eller å synes noe som helst. Skal det være noe annet enn anekdotisk, må det dog ligge noe til grunn for meningene.

Så jeg tror jeg heller baserer meg på egne vurderinger, erfaringer og behov, framfor en "nobody" av et forumtroll som etter alt å dømme har null kunnskap og erfaring når det gjelder produktene han elsker å rakke ned på.

Du må gjerne ta til personangrep. Objektivt sett finner du selv nyeste macbook i produkterstatningsprogrammet til Apple, der var den før den kom i salg. Apple selger med vilje og viten produkter de vet kommer til å gå istykker. Objektivt sett til en dyrere pris enn andre, fungerende produkter. Endret av Spetsnaz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@eks: Det har gått veldig feil vei siden 2011, det blir antagelig ikke bedre i enda en versjon.

 

Vel, det er ikke min erfaring, alt jeg har av venner og bekjente som har byttet til Mac har vært kjempefornøyde, ingen av dem ser seg tilbake. Det som er gjennomgående er at det eneste de angrer på er at de ikke byttet til Mac før.

 

Jeg er og veldig fornøyd, ser overhodet ingen grunn til å bytte. Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe noe annet enn Mac, det er den desidert beste PC'en jeg har hatt. Snart ti år, så å si problemfritt. På det andre jeg har hatt har det vært en del tull; diskkrasj, minnefeil, døde batterier og ødelagt skjerm. Det var heller ikke billigmodeller

Endret av eks
Lenke til kommentar

Sparer ikke mye når en windowsmaskin varer knapt halve tida en macbook gjør.

 

:) :) :) :) :) :) :) :)

Har en Matebook x pro i7, 512gig ssd, 16 gig ram. 3000x2000 oppløsning.

Batteritid 12 timer i diverse tester.

Kostet snaue 14.000

 

Link meg en macbook som har 2x batteritid?

For ikke å nevne samme specs for prisen?

 

 

edit: bare så det er sagt, har hatt macbook og har vært fornøyd med den,

men å si at de på noen som helst måte er unike i kvalitet eller ytelse er tåpelig

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...