Gå til innhold

Foto

SNIKTITT: Iron Harvest

2 svar i denne tråden

#1 Andreas Bjørnbekk @Gamer

Andreas Bjørnbekk @Gamer

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 295 innlegg
  •   30. november 2015

Skrevet 12. juni 2019 - 18:00

iron_harvest_art04.300x169.jpg

Iron Harvest skal gjenopplive sanntidsstrategi med unike enspillerkampanjer.

SNIKTITT: Iron Harvest
  • 1

#2 PheIix

PheIix

Bruker

• Medlemmer
  • 528 innlegg
  •   11. februar 2008

Skrevet 12. juni 2019 - 18:49

Har gledet meg til dette spillet i lang tid, det eneste jeg bekymrer meg for er om det lar seg gjøre å zoome langt nok ut til å faktisk få skikkelig oversikt. Forventer ikke noe ekstremt som supcom eller PA, men lengre ut enn RA3 eller SC2 hadde vært å foretrekke. Får samme følelse som når man spiller med lavere FOV enn 70, hvis man er låst for nære bakken i strategispill.

Lærte meg nytt ord også... Valslynge... Måtte Google det, hadde aldri hørt eller sett det før. Litt rart at jeg aldri har visst hva de heter på norsk egentlig, når jeg vet så mye fakta om de... Godt skrevet Andreas, fortsett slik!
  • 2
Guns don't kill people - Ninjas kill people!

#3 Andreas Bjørnbekk @Gamer

Andreas Bjørnbekk @Gamer

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 295 innlegg
  •   30. november 2015

Skrevet 13. juni 2019 - 05:05

Har gledet meg til dette spillet i lang tid, det eneste jeg bekymrer meg for er om det lar seg gjøre å zoome langt nok ut til å faktisk få skikkelig oversikt. Forventer ikke noe ekstremt som supcom eller PA, men lengre ut enn RA3 eller SC2 hadde vært å foretrekke. Får samme følelse som når man spiller med lavere FOV enn 70, hvis man er låst for nære bakken i strategispill.

Lærte meg nytt ord også... Valslynge... Måtte Google det, hadde aldri hørt eller sett det før. Litt rart at jeg aldri har visst hva de heter på norsk egentlig, når jeg vet så mye fakta om de... Godt skrevet Andreas, fortsett slik!

Tusen takk, veldig hyggelig å høre!
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere