Gå til innhold

Keanu Reeves spiller i Cyberpunk 2077 – spillet slippes i april 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikke 100% sikker, men tror han kan ha tatt seg et glass for mye... :p Er lett å si han kan ha vært nervøs, satt ut osv, men det er Keanu Reeves vi snakker om. Han burde være vant med å stå på scenen. :) Men for all del, fyren er kul han.

 

Tror nok til og med skuespillere kan slite med sceneskrekk.. 

 

 

Håper han gjør en bedre jobb enn han gjorde på scenen. Har en sterk mistanke om at den der kommer med i Cringe Moments-listene etter E3. :p Fyren er kul, han, men seriøst... :p

 

Opptreden hans var jo bare utrolig morsom den. :p

 

Synes forøvrig at Reeves er en utrolig kur kar så dette blir bra tror jeg. Var litt overrasket over at det kommer ut allerede i april neste år, jeg forventet meg en lansering i 2021 eller noe.  :dribble:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Sikker ok, men ikke noe fan av kjente fjes i spill. Du vil ha innlevelse, noe som blir litt brutt når man plutselig ser en kjent skuespiller fra det virkelige liv.

 

Kunne ikke vært mer enig! Styrken til spillmediet er "uendelig" tilgang på unike karakterer, og innlevelse på en helt annen måte enn hva film klarer. Blir da utrolig feil med "typecast" skuespillere som dette :/

Lenke til kommentar

Jeg digger Keanu, men jeg er ikke begeistra for at han er med i spillet. Føler spillet får helt feil vibes. Mer 80 talls enn cyberpunk.

 

Jeg tror det er med i planene- det er jo tross alt basert på Cyberpunk 2020 som kom ut i 1988. 80-talls vibes er synlig gjennom alt vi har sett av spillet så langt.

Lenke til kommentar

Jeg digger Keanu, men jeg er ikke begeistra for at han er med i spillet. Føler spillet får helt feil vibes. Mer 80 talls enn cyberpunk.

Keanu har vel hver med i minst 1 cyber punk film, flere om du regner med matrix i cyberpunk sjangeren.

Og Keanu er vel mer en 90talls skuespiller enn 80.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...