Gå til innhold

Bethesda designer The Elder Scrolls VI for å holde på spillere i minst ti år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det originale Skyrim synes jeg var en skuffelse, i likhet med Oblivion. Verdenen er stor og åpen - og tom.

Det er modderne som har laget et bra spill av dette, og det heter Enderal: Forgotten Stories

 

Ikke like tom som Morrowind ;)

Gå fra en by til en annen og møte en stygg flygeøgle eller noe... GØY

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm skjønner personlig ikke helt hatet for skyrim. Morrowind var bra det, men skyrim og oblivion var langt bedre enn mange spill selv om det var forenklet noe. Håper VI blir av samme kaliber som skyrim og mest bekymret for en fo76 multiplayer retning. Har ingen tro på at bethesda klarer det, faktisk bevist at de ikke håndterer det. Man må ikke ha Coop i alle spill mener nå jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hmm skjønner personlig ikke helt hatet for skyrim. Morrowind var bra det, men skyrim og oblivion var langt bedre enn mange spill selv om det var forenklet noe. Håper VI blir av samme kaliber som skyrim og mest bekymret for en fo76 multiplayer retning. Har ingen tro på at bethesda klarer det, faktisk bevist at de ikke håndterer det. Man må ikke ha Coop i alle spill mener nå jeg

 

Jeg tar gjerne en Coop i nyeste ES spillet. Istedenfor at moddere må lage noe som gjør at man kan spille Coop, men vet aldri om hvor stabilt og bra det blir. Men det tror jeg blir for mye å be om:/

Lenke til kommentar

Jeg håper de bruker mer tid på å skape gode NPCer og sidequests, slik som i The Witcher 3. Horizon Zero Dawn var også bra når det kommer til dette. Det får deg til å bry deg om at det du gjør i sidequestene faktisk er viktig og gøy å gjøre, og ikke bare er en måte å sanke exp. og rewards.

 

Jeg husker jeg gikk i gang med en av de første sidequestene i Witcher 3. Jeg trodde at karakteren var en viktig del av hovedhistorien, fordi personen var godt laget. Jeg var vant til Skyrim, og der var ikke NPCer i hovedhistorien like bra laget engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Coop er veldig morro det. men mmo er ikke no spes morro. Hvis de lager støtte for og spille med 1-3venner så er det stort pluss i boka for min del. Ellers håper jeg virkelig at nye spillet får et stort ansiktsløft grafikk og animasjonsmessig og går litt tilbake til gamle røtter uten simplifisering men det er ren ønskedrøm. Sannsyneligvis vil det blir enda mer nedummet for massene.

Lenke til kommentar

 

Bethesda-speak for: "Vi leverer produktet og gjør det tilgjengelig for modderne, og håper de fortsetter å produsere innhold for spillet vårt i minst ti år."

Hvis dette utelukker online multiplayer-fokus, så tåler jeg det.

De har ESO for online, det gjør det temmelig godt også så vil være dumt å konkurere med seg selv.
Lenke til kommentar

Coop er veldig morro det. men mmo er ikke no spes morro. Hvis de lager støtte for og spille med 1-3venner så er det stort pluss i boka for min del. Ellers håper jeg virkelig at nye spillet får et stort ansiktsløft grafikk og animasjonsmessig og går litt tilbake til gamle røtter uten simplifisering men det er ren ønskedrøm. Sannsyneligvis vil det blir enda mer nedummet for massene.

 

Frostbite? xD hehe så får meg noe av animasjonen slik det var i mass effect andromeda da det kom ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Får virkelig håpe at de benytter seg av en ny spillmotor.. Det de har brukt til nå er jo helt latterlig utdatert og skalerer dårlig.. 

 

Fallout 4 f.eks kjører ræv og du må selv fikse dette med mods. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

vel, håper inderlig at de forbedrer spells/magic systemet. var forsåvidt ingen vits i å ha magi i forrige spill da archer var 3x bedre

 

Det er jo et singleplayer spill så du kan bruke magi viss du vil. Selv om du kan oneshotte alt med sneakyhunter må du ikke spille spillet overpowered. Det er tross alt pve. Spillte med magi/spells eg, fungerte veldig bra det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...