Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alternative datingplasser i Oslo?


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Skal på date om noen dager, og trenger litt inspirasjon til hva vi kan finne på. Er ikke interessert i gå på en klassisk date a la middag/kino/museum/bar/bowling, men det trenger heller ikke å være noe fancy. Tenker mer i banen å drikke vin mens vi ser solnedgangen fra Sørenga, skøyter i Friggparken, tur/grilling i Nordmarka, elvelangs etc.

 

Google er håpløst. Vennene mine er verre. Satser alt på dere!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør jo velge noe som er naturlig for deg og som ikke legger unødig press på samtale. Og ikke overromantisk og kleint.

 

Selv er korte spaserturer min go-to taktikk siden det legger relativt lite press på samtale og siden jeg selv hadde hund på den tida jeg deita.

Hunden(e) ble en naturlig icebreaker og samtaleemne om kjemien var dårlig og lengden på turen kunne tilpasses til hvordan dagen gikk.

 

Men for alt jeg vet er du en naturlig underholder som elsker å sitte på kafé. I såfall vil det kanskje være naturlig for deg og du vil kunne sørge for at det ikke blir kleine stillheter hvis kafé ikke er hennes greie.

For min del går jeg aldri på kafé frivillig.

 

Ellers er det mulig dette er deres femte date og i såfall er det kanskje passende om du stiller opp naken og tar helikopteret for å imponere før dere puler.

 

Specifics, Bob!

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Aker brygge har jeg alltid synes er idyllisk. Fin oversikt over sjøen og frisk bris. 

 

Lykke til med daten! Håper du kaprer hjertet! ;)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Takk for gode tips folkens, og sorry for sent svar! Det var som kjent jævlig vær på torsdagen, så jeg endte opp med å servere hjemmelaget middag. Etterfulgt av litt for mye vin på balkongen mens vi så på tordenværet. Ble faktisk litt minneverdig.

 

Kjappe svar på spørsmål ovenfor: Det var ikke første date. Er relativt flink til å føre samtaler, så klein stillhet er ikke et problem. Eksemplene jeg listet opp er ting jeg har gjort tidligere med andre jenter - vil helst skape nye minner.

Lenke til kommentar

Nei, menn kan lage mat og det er MANNLIG som faen.

Det er åpenbart ikke mannlig, og det er samtidig en dårlig egnet måte å skape attraksjon hos kvinner.

 

At dette faktum ikke er politisk korrekt, eller fremstår rart gitt den kulturen som er trendy hos metroseksuelle menn her i Norge akkurat nå om dagen, forandrer ingenting.

Lenke til kommentar

Det er åpenbart ikke mannlig, og det er samtidig en dårlig egnet måte å skape attraksjon hos kvinner.

 

At dette faktum ikke er politisk korrekt, eller fremstår rart gitt den kulturen som er trendy hos metroseksuelle menn her i Norge akkurat nå om dagen, forandrer ingenting.

 

Rigide kjønnsroller var også trendy en gang.

Ingen er mer blåst i hodet enn boomers, så hvorfor ta vare på et eneste snev av den kulturen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...