Gå til innhold

Apple dreper iTunes. Slik blir MacOS Catalina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan man skal synkronisere store bildebiblioteker uten itunes. "iCloud bilder" er jo helt ubrukelig :(.

Les artikkelen. Funksjonene fra itunes fordeles jo bare til et sett dedikerte apper og operativsystemet

Endret av Hojjoj
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan man skal synkronisere store bildebiblioteker uten itunes. "iCloud bilder" er jo helt ubrukelig :(.

 

 

Les artikkelen. Funksjonene fra itunes fordeles jo bare til et sett dedikerte apper og operativsystemet

 

 

Virkelig sant. Kanskje de ønsker at man bruker airdrop mellom enhetene?

 

 

Google Photos ? :)

 

 

Alle synkroniseringsmulighetene fra iTunes finner du nå i Finder/Filutforskeren på macOS 10.15. Hva som skjer på Windows er noe mer forvirrende, fortsetter man med iTunes der eller kommer de nye appene til Windows også og hva skjer da eventuelt med synkronisering via Windows er jo ikke godt å si. Tipper vel (dessverre) at disse nye appene ikke kommer til Windows med det første så plattformen hvor iTunes fungerer dårligst per dags dato er den plattformen som vil fortsette å måtte forholde seg til iTunes en god stund til.

Lenke til kommentar

Problemet med iTunes er jo at den etterhvert ble så latterlig bloated. Skulle jo gjøre absolutt alt mulig rart etterhvert. Jeg foretrekker å ha ting i dedikerte applikasjoner, finner det mer ryddig og da har man mye større potensiale for å optimalisere brukeropplevelsen i disse applikasjonene rettet mot akkurat det formålet de har.

Lenke til kommentar

Alle synkroniseringsmulighetene fra iTunes finner du nå i Finder/Filutforskeren på macOS 10.15. Hva som skjer på Windows er noe mer forvirrende, fortsetter man med iTunes der eller kommer de nye appene til Windows også og hva skjer da eventuelt med synkronisering via Windows er jo ikke godt å si. Tipper vel (dessverre) at disse nye appene ikke kommer til Windows med det første så plattformen hvor iTunes fungerer dårligst per dags dato er den plattformen som vil fortsette å måtte forholde seg til iTunes en god stund til.

Bruker hovedsaklig windows så blir nok ett problem da.

Lenke til kommentar

Sjelden jeg bruker iTunes, men var innom den da jeg skulle laste ned en film jeg hadde leid for bare noen få dager siden. Tok da en ekstra titt på og tenkte. Fy flate: dette er dårlige greier - nesten rart at programmet fortsatt er i bruk! Så overlesset, rotete og lite brukervennlig - og så "lite Apple" som det er mulig. Så ja: Kast det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...