Gå til innhold

Her er Call of Duty: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft

Det var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft

 

Ødela MW2 online for min del. Grusomt spill, og den den endelige spikeren i kista for COD online her. Syns killstreak balansen var bra i Modern Warfare og World at War (elsk spill) , ikke for texas og helt på styr.  I MW2 ble det bare en parodi på seg selv og helt krise. Gråt inni meg etter å ha kjøpt spillet for fullpris :p

 

Skal innrømme at dette er noe jeg skal følge varsomt med på :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft

Det var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet.

De gir de som er gode enda flere muligheter til å drepe. hva med å heller balansere?

Lenke til kommentar

Spille på tvers av plattformer, pc og konsoll nei, PS og Xbox ja. Vel, så lenge du kan velge så bare kjør på.

 

Men uansett så ser dette ut til å bli den Call of Duty utgivelsen jeg har gledet meg mest til siden MW2. Og endelig slutt på sesongpass. Bare det ikke blir som BFV der det tar ørten måneder mellom hver gang det kommer noe nytt.

Endret av Fulltronpet
Lenke til kommentar

 

 

Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft

Det var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet.

De gir de som er gode enda flere muligheter til å drepe. hva med å heller balansere?

Som i BO4 med spesialister? Du er på en god killstreaks også får du det ødelagt av en elendig spiller som bruker et spesialistvåpnene sine, som du ikke har sjans til å unngå, bare for at han/ho skal få en liten følelse av mestring?

Lenke til kommentar

 

 

Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft

Det var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet.

De gir de som er gode enda flere muligheter til å drepe. hva med å heller balansere?

Ja huff, dumt å belønne de som bruker tid på spillet for å faktisk bli god.

 

Participation medals.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...