Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan gjøre seg mer attraktiv?


Anbefalte innlegg

så jeg leste akkurat en sak på nettavisen om at det er en stor andel menn som er ufrivillig barnløse eller uten kjæreste. dette var på grunn av ditten og datten og blant annet at kvinner ikke ønsker en mann med lavere status, utdanning og lønn enn seg selv. det samme gjelder for utseende at kvinner vil ha en mann som er like attraktiv eller mer attraktiv enn seg selv. han eksperten mente at disse mennene måtte finne en måte og gjøre seg selv attraktiv på. dette kunne mannen gjøre gjennom å endre på utseende, ta høyere utdanning. 

 

over til meg:

Jeg har vært singel i over to år nå og har eller ikke hatt noen nye sexpartnere i løpet av denne tiden. Utseendemessig så syntes jeg selv at jeg er helt gjennomsnittlig. Er ikke den heiteste gutten i byen, men håper ikke jeg er den mest uattraktive heller. Er 24 år, nesten to meter høy, normalt bygd, jogger to- tre ganger i uka, velstelt skjegg. 

På fritiden er jeg med venner eller er ute i skog og mark. Liker friluftsliv, jakt og fiske. samt interesse for gaming, bil og motor. Har heller ikke noe i mot å ligge en søndag på sofaen og catche opp på serier. 

 

Er i fast jobb, tjener rundt 320.000 i året, men holder på med høyere utdanning ved siden av jobben. å  

 

De to siste årene har jeg vært aktiv på tinder, happn, prøvd et par datingsider på nettet, samt dra på byen engang i blandt. har vært på fire dates, hvor to av de var interessante for at jeg ønsket å møte de igjen. Desverre, så bor meg og disse to jentene et godt stykke fra hverandre (ca 2.5time), noe som førte til at de mente at avstanden ble for stod for at det kunne bli noe mer. Med de to andre så skjønte vi begge to at det ikke var noe kjemi mellom oss. 

 

Jeg tørr å begynne en samtale med jenter på byen, konserter eller festivaler, og hatt gode samtaler med et få tall av de, men blir for det meste avvist eller merker at jenta ikke er interessert. Merker at savnet etter en kjæreste begynner å bli stort og ønsker selv noe seriøst. Har aldri brydd meg så mye om mange sexpartnere. 

 

så spørsmålet er; hvordan kan jeg gjøre meg selv mer attraktiv?  å tilbringe lørdagskvelden med å lese slike artikler og lage dette innlegget er kanskje ikke helt veien å gå. virker ikke som om tinder eller byen fører noen vei. Er stadig facebook venner som er i nye forhold, så sitter noen ganger med tanken "hvordan klarer de det?" 


Anonymous poster hash: ac3c6...3ac



Anonymous poster hash: ac3c6...3ac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv deg på jenter/kjønn du er interessert i i ditt samme stjernetegn, og helst samme dekan. I det minste samme energi (jord, luft ild, vann). Du kommer til å merke en forskjell. Lik energi gir lettere forståelse og harmoni.

 

Hehe, dere er morsomme ^^,

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her

 

stjernetegn har jeg null tro på. 

Jeg har ikke hastverk med å finne en kjæreste, men når man har vært det tredje hjulet i to år og har venner som får barn, gifter seg og kjøper hus sammen, så er det litt kjipt å fortsatt være singel.

 

når det kommer til standardene mine, så har jeg allerede senket de...

Jeg vil gjerne at en potensiell kjæreste skal ha samme interesser som meg. hu behøver ikke å kjøre lik bil og alltid være med på treff. Men helst like å være med ut på tur i skog og mark. 

Men så vet jeg ikke hvordan jeg skal møte disse jentene som liker å være ute i naturen. 



Anonymous poster hash: ac3c6...3ac
Lenke til kommentar

You do it until. Until you find that special someone where things just click into place. Du finner nok ikke kjærligheten hvis du prøver desperat å jakte på den. Hver eneste gang jeg har gitt opp og sagt nei nå skal jeg være singel en stund så dukker en veldig interessant person opp i livet mitt som stiller tvil ved det. 

Prøv å ikke stresse så med det, det er klart at du allerede er attraktiv siden du allerede har fått tak i interesse - det har bare ikke passet. Fortsett slik du gjør til du finner en det passer med. Snakk med så mange jenter du kan. Tenk at hver eneste avvisning gir deg visdom du kan ta med deg videre, og bringer deg nærmere en person du kan tenke deg å være sammen med og som tenker det samme om deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finn deg selv og lær deg å trives med livet ditt alene. Hvis du har en bra greie gående for deg selv, så tiltrekker du deg folk som synes det er fett og har lyst til å være med.

 

Å finne en kjæreste er ikke som å handle melk på Rema. Det er ikke noe du kan tvinge fram, du må bare sørge for å legge forholdene til rette for at det kan skje.

Lenke til kommentar

Høres igrunn ut som du har det du trenger. Selvinnsikt og en grad av selvtillit.

 

Utifra min erfaring så er selvtillit nummer én når det gjelder å trekke kvinner. Det er selvfølgelig variasjoner innimellom, som de som søker økonomisk velstand uten selv å ha det, men i all hovedsak liker damer en mann som liker seg selv uavhengig av om han losser lastebil eller spekulerer i tall.

 

Gjør det som gir deg selv selvtilfredshet så kommer damene så lenge du sørger for å omgås damer. Å gjøre deg synlig er selvfølgelig en avgjørende faktor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er du nesten to meter høy har du allerede 80% av grunnlaget som trengs. Du har vunnet det genetiske lotteriet. Tipper det er den lave selvtilliten din som gjør deg uattraktiv.

 

Løft vekter i stedet for eller som et supplement til løpinga. Da får du mer selvtillit/testosteron, og med litt over snittet muskelmasse på en to meter høy kropp kommer du til å drukne i damer.

 

Og husk at du som 24 år gammel gutt er ganske uattraktiv på markedet. Den gode nyheten er at vi menn har prime time fra vi er ca. 28 - 50, så forbered deg på at du om noen år får en langt høyere status hos jenter når du går fra å være gutt, til å bli mann.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

stjernetegn har jeg null tro på. 

Jeg har ikke hastverk med å finne en kjæreste, men når man har vært det tredje hjulet i to år og har venner som får barn, gifter seg og kjøper hus sammen, så er det litt kjipt å fortsatt være singel.

 

Du bør ikke sammenligne deg med vennene dine, ei heller henge deg opp i en ide om at du er 'utenfor' normalen, fordi ditt liv ikke ligner deres, ei heller henge deg opp i at det er en 'normal'.

Alle forhold er annerledes, evt. ekteskap barn og hus, bør komme fordi forholdet beveger seg dit organisk, ikke fordi ett forhold 'skal være 'sånn'.

Vil anbefale den boken 'Letters to a young poet' av Rainer Maria Riilke, da den har en del interessant å si om livet, drømmer, ønsker og kjærlighet, og fordi det er langt mer givende med bøker, enn slike artikler du nevner.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her

 

takk for mange gode svar.

 

er ikke ofte på byen, av forskjellige årsaker. Ikke det at jeg ikke liker det. 

 

når det gjelder det å begynne å trene, så har jeg tenkte ofte at det er noe jeg burde begynne med. men alltid blitt med tanken. Skal ha tid til det og... mellom fast jobb, skolearbeid, hobby og frivillig organisasjon, så blir det noe snaut med tid. men nå som skolen er over for nå, så har jeg mer ledig tid. 

 

Skjegget blir tenker jeg. fått høre at jeg kler det. samt at flere har mistolket meg for å være eldre enn det jeg er. dessuten så er jeg litt "baby face" uten. 



Anonymous poster hash: ac3c6...3ac
Lenke til kommentar

Ikke tenk på at du må endre på utseende ditt for å bli mer attraktiv. Hvis du liker skjegget ditt, behold det. Føler du at kroppen din ser bra ut, ikke tenk at du MÅ trene. Det er ikke sånn at du får flere napp hvis du endrer på deg selv.

 

Husk at alle har forskjellige meninger om hva som er pent. Kanskje du tiltrekker deg andre jenter hvis du endrer på utseende ditt, men i gjengjeld mister du kanskje interessen fra de som likte deg før. Det er satt litt på spissen, men du skjønner.

 

Personlig begynner jeg å se at håret mitt er på vei til å si "jeg stikker" og naturlig nok begynner jeg å tro at da kommer jeg til å slite den dagen det er borte, men i mitt tilfelle må jeg huske det jeg selv ga som tips til deg nå.

 

Greit, kanskje noen jenter ikke synes skalla menn er noe fint, men det finnes også jenter som ikke liker langt hår på menn (jeg har langt hår), så jeg kommer ikke noe dårligere ut av å ikke ha hår, jeg får bare andre som tiltrekkes av mitt nye utseende.

 

Alt handler om å være glad i seg selv og vise det. Selv de jeg personlig anser som mindre pene av de jeg kjenner får seg kjæreste. Why? Fordi de er utrolig morsomme, selvsikre og bra mennesker, og det er noe av det viktigste når det kommer til å være attraktiv.

Hvis du liker hvordan du ser ut (sett i lys at du er oppegående og ikke kler deg i søppelposer etc) så ikke tenk på at du skal endre noe. Tenk at du skal bli en bra versjon av deg selv

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...