Gå til innhold

DNB-kunder belastet dobbelt igjen – omfanget er stort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At folk ikke nå skjønner at DNB er en værste banken i landet er overraskende. Jeg hadde selv DNB, og ble irritert over alle gebyrer. Når de så bruker dine penger på å investere i en egen dnb parfyme som står å oser i banken, så fikk jeg nok. Til de der ute som fortsatt bruker DNB, bytt heller til din lokale sparebank, eller lignende. DNB ER DYRT I BRUK, DE ER GRISKE, OG SOM NENVT OVENFOR, DE VIL HA ET SAMFUNN MED BARE KORTBRUK. NORGE HAR EN KILO GULL IGJEN SOM ETT SYMBOL PÅ VÅRES RIKDOM. RESTEN HAR BLITT SOLGT TIL D SOM ALLEREDE HAR MEST. TENK NÅR STRØMMEN GÅR FOR GODT, DA FORSVINNER PENGENE VÅRES OGSÅ FOR GODT. OG DET OVER NATTA, SLIK JEG HAR FORSTÅTT DET ER DETTE PLANLAGT OG FORTSETTELSEN PÅ 2. VERDENSKRIG. DEN 3. ER I FULL GANG, MEN DENNE GANGEN KRIGER DE ØKONOMISK. LANDET ER TILTENKT RUSSLAND OVER TID (MAKTEN BAK MAKTEN)

Vær så snill å tenk over hvem som faktisk forvalter pengene dine hvis du har de på konto hos DNB. Du kan spare mye på å bytte bank,det er lett, samtidig som du viser at du tar avstand fra ett statlig DIKTATUR. Du har sikkert følelsen av å være "fri" men når 74 kr av 100 kr av det man bruker går rett tilbake til staten, så er man fanget i ett system som er så nøye planlagt at det hele vare blir kvalmt. DNB er den værste syndebukken som finnes. Vær så snill å våkn opp folkens.

Endret av Tomandjak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At folk ikke nå skjønner at DNB er en værste banken i landet er overraskende. Jeg hadde selv DNB, og ble irritert over alle gebyrer. Når de så bruker dine penger på å investere i en egen dnb parfyme som står å oser i banken, så fikk jeg nok. Til de der ute som fortsatt bruker DNB, bytt heller til din lokale sparebank, eller lignende. DNB ER DYRT I BRUK, DE ER GRISKE, OG SOM NENVT OVENFOR, DE VIL HA ET SAMFUNN MED BARE KORTBRUK. NORGE HAR EN KILO GULL IGJEN SOM ETT SYMBOL PÅ VÅRES RIKDOM. RESTEN HAR BLITT SOLGT TIL D SOM ALLEREDE HAR MEST. TENK NÅR STRØMMEN GÅR FOR GODT, DA FORSVINNER PENGENE VÅRES OGSÅ FOR GODT. OG DET OVER NATTA, SLIK JEG HAR FORSTÅTT DET ER DETTE PLANLAGT OG FORTSETTELSEN PÅ 2. VERDENSKRIG. DEN 3. ER I FULL GANG, MEN DENNE GANGEN KRIGER DE ØKONOMISK. LANDET ER TILTENKT RUSSLAND OVER TID (MAKTEN BAK MAKTEN)

Vær så snill å tenk over hvem som faktisk forvalter pengene dine hvis du har de på konto hos DNB. Du kan spare mye på å bytte bank,det er lett, samtidig som du viser at du tar avstand fra ett statlig DIKTATUR. Du har sikkert følelsen av å være "fri" men når 74 kr av 100 kr av det man bruker går rett tilbake til staten, så er man fanget i ett system som er så nøye planlagt at det hele vare blir kvalmt. DNB er den værste syndebukken som finnes. Vær så snill å våkn opp folkens.

 

wow, that escalated quickly

Av og til tenker jeg at noen henter sin inspirasjon fra han her: https://www.youtube.com/watch?v=1VLsRbDU37w

 

Når det er sagt; DNB med VIPS er et fantastisk produkt, noe som sier meg at dem har dyktige folk som arbeider i organisasjonen. Dessverre er ledelsen helt ubrukelig i sin kommunikasjon ut mot omverden, prioriteringer og lojalitet ut mot kundene (det går faktisk begge veier).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av og til tenker jeg at noen henter sin inspirasjon fra han her:

 

Når det er sagt; DNB med VIPS er et fantastisk produkt, noe som sier meg at dem har dyktige folk som arbeider i organisasjonen. Dessverre er ledelsen helt ubrukelig i sin kommunikasjon ut mot omverden, prioriteringer og lojalitet ut mot kundene (det går faktisk begge veier).

Vipps er tho ikke en del av DNB lengre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh shit! Jeg har sovet i timen i det siste... beklager!
Takk for oppklaringen.

Edit: For de som lurer; 
 

 

Vipps dropper dermed grønnfargen som har preget applikasjonens grafiske profil de siste årene. Denne fargen har Vipps hatt felles med DNB, som startet tjenesten og som fortsatt er største eier.

– Er det DNB-fargen de skroter?

– Det er helt opplagt at det er en del av bildet. De har beveget seg fra å være et internt prosjekt til å bli en fellesnevner for norske banker når det gjelder vennebetaling. Jeg tror ikke det finnes en stor norsk bank som bruker oransje på den måten. Motivet er nok å bygge en frisk og særegen profil, samtidig som den ikke har en klar kobling mot andre banker, sier Magnus Brøyn, teknologiekspert og byråleder i Coxit PR, til TV 2.

Fra: https://www.tv2.no/a/10032273/

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Lurer litt på hva de gjør med gebyrer og tapte renter og slike ting. Det er så klart snakk om småpenger for hver enkelt, men det er mye penger for banken. Det å anbefale alle å skaffe seg mastercard er jo noe de tjener grovt med penger på i forhold til gebyrer og renter. Det sies ingenting om kompensasjon eller dekning av ekstra kostnader heller.

Endret av Jon Bergdal
Lenke til kommentar

Jeg blir "tvunget" til å bruke DNB gjennom jobben, og min liste over frustrasjoner i alle ledd i løpet av årene er så lang at jeg har mistet alt håp. Det virker som at alt de presenterer for sine sluttbrukere aldri har blitt testet for funksjonalitet, stabilitet, brukervennlighet eller noe som faktisk involverer kundene deres.

Lenke til kommentar

 

wow, that escalated quickly

Oi, dæven... Finn fram kontanter (DNB har jo tømt kontoen) og kjøp inn hermetikk, vann og annet. Takk til Tomandjak, for informasjon og teorier ingen andre har tilgang til.

 

PS: Det er kjølig her i tilfluktsommet, så husk varme klær. Det er bare svak 2G mobildekning også, hutre...

Ikke har tilgang til? Les makten bak makten, viste til den i mitt innlegg. Det hele startet 1984 med Gro Harlem Brundtland som innførte ordet globalisering. Les også sov, mitt lille Norge og Norge, ett hjerne og maktkontrollert samfunn. PS, bruk kildehenvisningene.

Beklager at din verden ikke er som du tror

Ikke min skyld at du er ulest og uvitende..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...