Gå til innhold

Rykte: Game of Thrones-skaperen jobber med et åpen verden-spill fra Dark Souls-utvikleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror mange misforstår, måten han skriver det på får det ikke til å virke som det er et GOT spill med FROM, men heller at han er med i utviklingen av et spill. GRRM er jo tross alt en forfatter som er veldig god på å bygge et univers, akkurat som FROM.

Jeg tror ikke FROM ville vært interessert i å lage et kjipt spill basert på en film/bok. Han skriver også i blogginnlegget at han jobber med serier som ikke har noe med Westeros å gjøre. GRRM er nok ingen one-trick-pony.

Lenke til kommentar

Eller fordi de som liker spillene skriver slike ting som det her. Det er middelmådige spill for middelmådige mennesker.

 

Det må du gjerne synest, men objektivt sett er FROM sine spel langt frå middlemådige, som går fram av omtalene dei har fått.

 

Kva tilhengarane av FROM sine spel skriv endrar ikkje på kvaliteten til spela.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Tror mange misforstår, måten han skriver det på får det ikke til å virke som det er et GOT spill med FROM, men heller at han er med i utviklingen av et spill. GRRM er jo tross alt en forfatter som er veldig god på å bygge et univers, akkurat som FROM.

Jeg tror ikke FROM ville vært interessert i å lage et kjipt spill basert på en film/bok. Han skriver også i blogginnlegget at han jobber med serier som ikke har noe med Westeros å gjøre. GRRM er nok ingen one-trick-pony.

 

Takk for den, du har heilt rett.

 

GRRM + Miyazaki må vere einkvar FROM-fan sin draum. Ikkje treng det verta noko i Souls-stilen heller. Dei fulgte Souls-opsettet ganske slavisk frå Demon's Souls til Bloodborne, men med Sekiro så vart det litt endringar på oppskrifta. Om dette verkeleg blir eit spel med ope verd så høyrest det veldig interessant ut. Eg er ein stor fan av Soulsborne og Sekiro og har lenge håpa at dei skulle prøva seg på eit spel med ope verd.

 

Blir spanande å følgje med framover kva FROM har på gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...