Gå til innhold

Nintendo viste frem Super Mario Maker 2 i ny direktesending


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg. Har hatt lunken interesse for dette siden jeg ble så skuffet over forrige, men dette ser knall ut. En historiemodus er absolutt velkommen, og med offline (?) og online co-op og versus skal det nok bli en del spilling her i gården. Eneste jeg vil sette fingeren på er at vi tilsynelatende fortsatt MÅ spille som Mario. Det burde ikke være vanskelig å bytte et kostyme i editoren og "låse" det på ham, så spiller vi en annen karakter permanent. Vi kan jo kle opp Mario som en drøss folk og ting allerede, så hvorfor ikke gjøre det permanent? Selv om det kun er rent kosmetisk.

 

Det jeg mislikte sterkt med det første var at det var så vanskelig å finne spesifikke brett (man må bruke en tungvint, kronglete level code, så vidt jeg klarte å finne ut), og hele greia føltes så meningsløs. Aner ikke hvordan det blir å finne spesifikke brett, men å bygge opp slottet i historien og utfordre seg selv med Endless Mode (man har et visst antall liv, så hvor mange brett greier du i strekk?) blir kjære tillegg. Da har jeg alltid litt mer å strekke meg etter.

 

Vi får bare håpe fansen er smarte nok til å lage brett vanlige folk har sjanse og interesse av å spille. Trenger ikke brett hvor man dør femti ganger de første ti sekundene for å gjøre det "vanskelig"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...