Gå til innhold

Ghost Recon Breakpoint handler om overlevelse i tøffe omgivelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt masse Ghost Recon Wildlands på PS4 med kompiser. Gleder meg enormt til at dette kommer. Jeg er noe skeptisk til hvordan de kommer til å lage dette raidet, selv om jeg er glad i titler som The Division 1 og 2.

 

Håper PvP blir mer utviklet enn det den er i GRWL. Jeg "drømmer" jo om at de kunne brukt hele PvE kartet, men med 4 v 4 v AI.

Lenke til kommentar

Ingressen "Ubisoft viste frem det kommende spillet med en fersk trailer" blir litt feil. De har produsert en animert reklamefilm for et kommende spill som i beste fall viser noe av stemningen og settingen i det endelige produktet. Hadde det vært en gameplay-video ville ting vært annerledes.

Lenke til kommentar

Ingressen "Ubisoft viste frem det kommende spillet med en fersk trailer" blir litt feil. De har produsert en animert reklamefilm for et kommende spill som i beste fall viser noe av stemningen og settingen i det endelige produktet. Hadde det vært en gameplay-video ville ting vært annerledes.

 

Dem har sluppet 2 trailere. En "announce trailer" og en "gameplay trailer". Du finner sistnevnte litt ned i artikkelen. 

 

Men det er som alltid lurt å ha i bakhode at gameplay som er vist er mest trolig en vertical slice og ikke nødvendigvis hvordan spillet vil være når det lanserer. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

La oss håpe de holder seg unna for mye Sci fi.

Håper også at de gjør at man kan forandre klær og uniformer på AI folka sine fra starten og vi ikke må vente et år før de legger det til.

Hadde også hvert greit om jeg kunne velge våpen til folka mine(noe du fremdelesi ikke kan i Wildlands)

Lenke til kommentar

La oss håpe de holder seg unna for mye Sci fi.

Håper også at de gjør at man kan forandre klær og uniformer på AI folka sine fra starten og vi ikke må vente et år før de legger det til.

Hadde også hvert greit om jeg kunne velge våpen til folka mine(noe du fremdelesi ikke kan i Wildlands)

 

Ingen AI folk i Breakpoint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...