Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ny dating svindel nettside mest sannsynlig


Anbefalte innlegg

I Eposten min fikk jeg en epost om en så kalt "stalker", som endelig fant meg gjennom en nettside som jeg ikke hadde laget en konto på før. Fikk den meldingen tydeligvis Lørdag 27.04.2019. Fant denne meldingen jeg fikk ganske lættis, så ut av min nysgjerrighet måtte sjekke det ut. Meldingen var: "Går denne følelsen begge veier? WOW jeg fant deg endelig igjen! vær så snill ikke etterlat meg igjen, siden jeg ikke kan håndtere enda en skuffelse som det! Syns du jeg er possessiv? Kanskje, men jeg vil ikke fortsette å stalke deg.... Dette er mitt siste forsøk på å overtale deg at vi er som ment for hverandre... JEG ER SEKSUELT ATRAKTERT TIL DEG! Går denne følelsen begge veier?" Ser ut som brukeren din blir laget automatisk når du klikker på linken, fordi når jeg klikket på den stod det at melding ble sendt 03.05.2019. Dagen jeg lager denne posten, og dagen jeg klikket på linken. Så jeg tror brukeren ble laget samtidig som jeg trykket på linken og meldingen ble sendt automatisk. Uansett, pointet er at dette er mest sannsynlig en scam. Nettsiden er Lokalejenter.com. Kunne ikke finne noe informasjon om nettsiden i det hele tatt, så jeg antar at det er noe ganske nytt. Har noen av dere støtet på denne nettsiden før? Hvis dere har, så er jeg nysgjerrig om hva dere vet om det. Hvis dere ikke har det, kanskje best å bare holde seg unna, ser at en stor del av design oppsettet av nettsiden er veldig reflekterende av andre bekreftet scam nettsider som: LystPaDeg og SexInTouch. Så det er nok av de samme folka. Be careful out there

Endret av SomeDudeWithParticularProblems
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981234

Dette er ren svindel, jeg har fått slike forespørsler via Facebook og Mail. Jeg tror at dette er en ganske vanlig fremgangsmåte, og det er alltid noen som biter på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...