Gå til innhold

Gir bort Assassin's Creed Unity på PC for å hedre Notre-Dame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra og spennende tiltak, men å laste ned dette og prøve seg på en "normal" laptop er helt bortkastet. 50GB som skal lastes ned, dårligere grafikk enn et gammelt 8-bit spill, uleselige tekst som gjør det umulig å spille og for å stoppe spillet må man boote PC. Det finnes antagelig minstrekrav til HW, men det kom ingen info eller sjekk av dette ved installasjon.

Lenke til kommentar

Er nok du som har en laptop kun til surfing etc. Disse spillene krever en ok gaming maskin. Da holder det ikke med intergrert intel gpu desverre.

Jeg regner nok med at det er det som er situasjonen, men siden de antagelig får inn mange ikke-gamere nå så burde det vært en form for advarsel eller sjekk i løpet av registrering og installasjon.

Lenke til kommentar

 

Er nok du som har en laptop kun til surfing etc. Disse spillene krever en ok gaming maskin. Da holder det ikke med intergrert intel gpu desverre.

Jeg regner nok med at det er det som er situasjonen, men siden de antagelig får inn mange ikke-gamere nå så burde det vært en form for advarsel eller sjekk i løpet av registrering og installasjon.

Det står system requirements på butikk siden dems.

MINIMUM

64-bit operating system required

Supported OS: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1

Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz

RAM: 6 GB

Video Card: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

Hard Drive Space: 50 GB available space

Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller

Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva med oss som har pc som en kun en kjempedyr kontorplass og som foretrekker å spille spill slik de skal spilles? På ps4, 65" 4K tv med chips på siden og en fettete kontroller på magen?

 

Hmm, da kan du koble en hdmi kabel fra pc'en din til tv'en og bruke enten ps4 kontroller eller xbox one kontroller. Ikke noe problem i det hele tatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva med oss som har pc som en kun en kjempedyr kontorplass og som foretrekker å spille spill slik de skal spilles? På ps4, 65" 4K tv med chips på siden og en fettete kontroller på magen?

 

Det hadde vært fint om de hadde gitt det ut gratis til konsoller også, men tviler på at det kommer til å skje. Det er ikke ofte utgivere gir ut gratisspill til konsoller..

Lenke til kommentar

Bra og spennende tiltak, men å laste ned dette og prøve seg på en "normal" laptop er helt bortkastet. 50GB som skal lastes ned, dårligere grafikk enn et gammelt 8-bit spill, uleselige tekst som gjør det umulig å spille og for å stoppe spillet må man boote PC. Det finnes antagelig minstrekrav til HW, men det kom ingen info eller sjekk av dette ved installasjon.

 

Hva er det du egentlig klager på? At folk flest ikke har god nok PC for å kjøre dette spillet? Jeg forstår ikke problemstillingen ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det du egentlig klager på? At folk flest ikke har god nok PC for å kjøre dette spillet? Jeg forstår ikke problemstillingen

At jeg kastet bort en time som jeg ikke ville gjort om det hadde vært en sjekk eller om det hadde kommet opp en advarsel. Jeg trodde faktisk man hadde kommet så langt at man hadde fått dette inn i alle kundereiser og at man ikke må stoppe opp og google etter denne informasjonen før man installerer.

 

At de fleste har satt opp begrenset mappetilgang for å beskytte mot løsepengevirus var noe annet de heller ikke hadde fått med seg eller klarte håndtere under installasjonen.

Lenke til kommentar

At jeg kastet bort en time som jeg ikke ville gjort om det hadde vært en sjekk eller om det hadde kommet opp en advarsel. Jeg trodde faktisk man hadde kommet så langt at man hadde fått dette inn i alle kundereiser og at man ikke må stoppe opp og google etter denne informasjonen før man installerer.

 

At de fleste har satt opp begrenset mappetilgang for å beskytte mot løsepengevirus var noe annet de heller ikke hadde fått med seg eller klarte håndtere under installasjonen. 

 

 

Hvilken laptop har du da? Sålenge du møter diskplass kravet, DirectX versjon og shader krav så får du kjørt spillet. (Ja det er en sjekk når du starter spillet). Hvis spillet ser ut som 8-bit nintendo grafikk tror jeg noe annet er galt med maskinen din.
 
2736602-7930572439-15204.png
 
Endret av Avean
Lenke til kommentar

Hvilken laptop har du da? Sålenge du møter diskplass kravet, DirectX versjon og shader krav så får du kjørt spillet. (Ja det er en sjekk når du starter spillet). Hvis spillet ser ut som 8-bit nintendo grafikk tror jeg noe annet er galt med maskinen din.

Prøvde på en middels HP Pavilion som hadde for treg prosessor og ikke dedikert grafikkort som gjorde at den ikke møter kravene som ble postet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...