Gå til innhold

Titanfall-utviklerens Star Wars-spill skal snart vises frem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt rette folka som står bak dette. Jedi Knight spillene tror jeg har vært en av mine favorittspill gjennom tidene, ihvertfall med tanke på multiplayer. Så hvis dette blir Jedi Knight: Academy bare i 2019 format så kommer jeg til å glise bredt.

 

Tenker som så i de baner jeg også :D Jeg driver forøvrig å spiller igjennom Republic Commando på One X om dagen, og storkoser meg! Spilte aldri dette spillet når det kom heller :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er forøvrig mer fan av the "Old Republic" æraen enn "Rebellion".. Går utifra at dette er satt i "Rebellion" æraen..

 

Men kan jo bli gøy uansett..

 

Av alt som har kommet ut av SW er det beste KOTOR 1 og 2 og clone wars serien.

Alt annet er skikkelig meh

Swg var da bra i starten.

Force awakens er jo også gode spill.

Lego spillene og pod racer...

Empire at war..

Og battlefront spillene selvfølgelig, iallefall 6 av dem.

Lenke til kommentar

Tenker som så i de baner jeg også :D Jeg driver forøvrig å spiller igjennom Republic Commando på One X om dagen, og storkoser meg! Spilte aldri dette spillet når det kom heller :p

 

Republic Commando var jo en favoritt på den første Xboxen, et av de spillene jeg har rundet flest ganger tror jeg, kult spill, Short & Sweet!

 

Hvordan ser det ut på dagens Xbox?

 

Selv håper jeg på en god singleplayer av det nye SW spillet!

Lenke til kommentar

Absolutt rette folka som står bak dette. Jedi Knight spillene tror jeg har vært en av mine favorittspill gjennom tidene, ihvertfall med tanke på multiplayer. Så hvis dette blir Jedi Knight: Academy bare i 2019 format så kommer jeg til å glise bredt.

 

Forvent heller COD/BF/Titanfall etc med sverd i stedet. Vi lever i 2019, ikke vits å sette seg opp til å bli skuffet mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar

Republic Commando var jo en favoritt på den første Xboxen, et av de spillene jeg har rundet flest ganger tror jeg, kult spill, Short & Sweet!

 

Hvordan ser det ut på dagens Xbox?

 

Selv håper jeg på en god singleplayer av det nye SW spillet!

 

Syns det ser svært bra ut altså :) Jeg vet ikke hva som er tunet og forbedret her i forhold til orginalen, men ja kan ikke klage på hvordan dette ser ut eller kjører enda. Litt dipp i frameraten er det jo når ting tar helt av, men nult stress det! Jeg fikk det med Games for Gold, men skulle gjerne likt å sett hvordan det såg ut på CRT'en i forhold!

 

Drittkult!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

X-Wing og Tie Fighter meh? ok....

Ingen av de spillene legger til noe lore eller info om universet, de er helt ok men ikke noe mer.

 

KOTOR bygger opp et helt nytt univers innad i star wars, et univers mye dypere og interessant enn det som er i filmene.

Klone wars serien går også mye dypere i universet enn noen av filmene.

Derfor er de over alt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...