Gå til innhold

YouTube satser på interaktive programmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"bestemme handlingen"

 

Nope. Jeg kan velge en alternativ visning av en forhåndsinnspillt handling.

Til spillefilmer virker dette bare irriterende, sånn som Bandersnatch. Tipper mange så på denne filmen grunnet nysgjerrighet og siden det er et "nytt" opplegg. Filmen var mjeh.

 

Likevel tror jeg interaktiv visning vil gi mange gode muligheter for andre type video og innhold. Heldigvis er det mye kreativitet i youtube, så vi får se.

Lenke til kommentar

Interaktiv video er den nye 3D... eller den gamle 3D. Det var en greie som ble mulig da laserdisk kom siden man kunne hoppe fra punkt til punkt på plata, tidligere forsøk var upraktiske, og har vært en flopp på alle formatene som har hatt det inkludert DVD.

 

På 90-tallet var Full Motion Video en stor greie (FMV), og mange spill kom ut hvor man i praksis valgte hvilket videoklipp som skulle vises, men det var først og fremst spill, og ikke først og fremst film.

Lenke til kommentar

"bestemme handlingen"

 

Nope. Jeg kan velge en alternativ visning av en forhåndsinnspillt handling.

Til spillefilmer virker dette bare irriterende, sånn som Bandersnatch. Tipper mange så på denne filmen grunnet nysgjerrighet og siden det er et "nytt" opplegg. Filmen var mjeh.

 

Likevel tror jeg interaktiv visning vil gi mange gode muligheter for andre type video og innhold. Heldigvis er det mye kreativitet i youtube, så vi får se.

 

Nytt opplegg er det ikke akkurat.

Interaktive filmer ble prøvd (på PC) allerede på midten av 90-tallet og feilet da også.

Lenke til kommentar

Pootube er desp siden det er masseeksodus derfra til andre plattformer som ikke driver sensur og pusher SJW agendaer som d.tube, livetube, patreon etc etc.

 

Dø, patetiske youtube!

Dø den patetiske, ynkelige døden du fortjener siden

du solgte deg ut som en syfilisinfisert, halvråtten hore til google.

 

Måtte facebook følge kort etter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...