Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet snart skal oppgraderes?
Se vår siste utviklingsdagbok her: Utviklingsdagbok #3 - Mer om aktivitetsstrøm og kalenderarrangement

Foto

Der verda ender på NRK 2

2 svar i denne tråden

#1 Taurean

Taurean

Bruker

• Medlemmer
  • 5 092 innlegg
  •   14. november 2012

Skrevet 8. april 2019 - 22:11

1) Ser på det nå, og ser det er på tv-guiden Altibox som jeg har. Men jeg finner ingenting om det på nett, prøver å finne det britiske navnet. Noen som vet?

2) Bonusspørsmål: De sier at vann er en begrenset ressurs. Jeg trodde mengden vann på jordkloden var konstant. Hva mener de med dette? Mener de at vannet bindes opp i organisk materie som dyrkes, dyr og oss mennesker?

Kan godt diskutere andre temaer rundt programmet også.

Dette innlegget har blitt redigert av Taurean: 8. april 2019 - 22:30

• 0

"So do you feel more vulnerable after these attacks (in France)?" Lemmy: "You've always been vulnerable, you're always gonna be vulnerable. Every day you go out the house you're vulnerable. You're inches from diving under a bus, or someone hitting you over your head for your money, you know? Nothing is safe! Everyone seems to be obsessed with safety! Well, nothing's safe, okay? Nothing. Make the most of it while you're safe, now! You won't be tomorrow, maybe.

#2 Rydin

Rydin

Bruker

• Medlemmer
  • 211 innlegg
  •   30. januar 2004

Skrevet 8. april 2019 - 22:22

Ifølge VG sin tv guide er det denne
https://www.imdb.com/title/tt5951550/
  • 2

#3 phax

phax

Bruker

• Medlemmer
  • 12 241 innlegg
  •   15. september 2002

Skrevet 8. april 2019 - 22:36

Vann globalt er ikke en begrenset ressurs, men ferskvann tilgjengelig lokalt er det. Det kan være av så enkle grunner som at regnet ikke faller hvor folk bor, og dermed får du områder som sliter med tørke og vannmangel.
  • 3

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere