Gå til innhold

Gearbox kan ha avslørt Borderlands 3-datoen ved et uhell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette er sant viser det nok en gang Gearboxes ekstremt tvilsomme karakter. Det er så mye rart med det studioet. Det eneste de har er Borderlands. Hadde det ikke vært for denne serien hadde de vært historie nå med alle sine funky avgjørelser. (Da spesielt med tanke på Randy;P)

Endret av bubba477
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå bruker de vel Epic sin grafikkmotor "Unreal" så at de går til epic sin butikk er vel ikke så rart. Men om det er ønskelig at det blir eksklusivitet på pc vet jeg nå ikke.

Konkurranse, kan og bør finne sted på andre måter.

Det har aldri vært en vane at spill som bruker Unreal Engine ikke havner på Steam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå bruker de vel Epic sin grafikkmotor "Unreal" så at de går til epic sin butikk er vel ikke så rart. Men om det er ønskelig at det blir eksklusivitet på pc vet jeg nå ikke.

Konkurranse, kan og bør finne sted på andre måter.

Det har aldri vært en vane at spill som bruker Unreal Engine ikke havner på Steam.

Det er ingenting vanlig med hvordan epic opererer.

Lenke til kommentar

Må si jeg alt er dritt lei måten epic betaler utgivere for å holde spill vekke fra Steam.

Epic er så underlegen Steam på alle måter så å betale for å holde spill vekke fra andre butikker er på grensen til korrupsjon. Epic vet at de er underlegne og at dersom spill kommer på steam og Epic samtidig, vil Steam utkonkurere Epic.

Jeg kommer aldrig til å intallere Epic på min pc, jeg venter heller et år. De kan bare brenne en viss plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er konsoll man, så gleder meg uansett!

Kjøp spillet om man vil, spiller vel ingen rolle hvor om spillet er bra?

Skjønner det er tungvint å ha flere kanaler og muligheter å handle spill altså, ,men..

 

Anyway, Borderlands blir humor, moro og loooot!

 

ps. Randy er en genial PR man.

Lenke til kommentar

Gjør meg ikke så mye å bruke epic i forhold til steam altså.

Spent på Borderlands, hadde vært gøy om de tok det litt lenger enn bare masse våpen. forskjellig armor, sets og builds som kan bli boostet av våpen og utstyr hadde vært kult.

Endret av barezell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje greit å påpeke at 'lekkasjen' skjedde på 1. April...

 

Hva gjelder Epic har jeg ikke hatt noen problemer med launcheren eller butikken. Metro, Satisfactory, Oxenfree og Axiom Verge har kjørt uproblematisk for min del. Launcheren ser for øvrig ut til å ikke ha noe med spillene å gjøre utenom å starte dem, som er et pluss i min bok.

 

Jeg er enig i at eksklutiviteten er litt kjip, men jeg mistenker at det er en startfasegreie, for å få en fot i døra på markedet. Man kan til og med legge til spillene i Steam om man på død og liv må ha dem i lista, og starte dem der. Ellers er kritikken urettferdig, alt Epic gjør er å tilby utgivere bedre vilkår i bytte mot ett års eksklutivitet, til syvende og sist er det ingen som tvinger utviklerne å velge Epic.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje greit å påpeke at 'lekkasjen' skjedde på 1. April...

 

Hva gjelder Epic har jeg ikke hatt noen problemer med launcheren eller butikken. Metro, Satisfactory, Oxenfree og Axiom Verge har kjørt uproblematisk for min del. Launcheren ser for øvrig ut til å ikke ha noe med spillene å gjøre utenom å starte dem, som er et pluss i min bok.

 

Jeg er enig i at eksklutiviteten er litt kjip, men jeg mistenker at det er en startfasegreie, for å få en fot i døra på markedet. Man kan til og med legge til spillene i Steam om man på død og liv må ha dem i lista, og starte dem der. Ellers er kritikken urettferdig, alt Epic gjør er å tilby utgivere bedre vilkår i bytte mot ett års eksklutivitet, til syvende og sist er det ingen som tvinger utviklerne å velge Epic.

 

Joda, men med tanke på alle ryktene som virrer rundt om at Epic roter rundt i filene på datamaskinen og nettleseren din. Så er jeg noe negativt innstillt inntil de ryktene blir avkreftet eller hvis sant, de funksjonene blir fjernet.

 

Innrømmer at jeg har lite kunnskap på dette området, og kan hende dette er blåst ut av proporsjoner eller at Steam gjør det samme uten at jeg vet om det.

Men basert på det lille jeg har hørt er jeg ikke akkurat fan av Epic.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje greit å påpeke at 'lekkasjen' skjedde på 1. April...

 

Hva gjelder Epic har jeg ikke hatt noen problemer med launcheren eller butikken. Metro, Satisfactory, Oxenfree og Axiom Verge har kjørt uproblematisk for min del. Launcheren ser for øvrig ut til å ikke ha noe med spillene å gjøre utenom å starte dem, som er et pluss i min bok.

 

Jeg er enig i at eksklutiviteten er litt kjip, men jeg mistenker at det er en startfasegreie, for å få en fot i døra på markedet. Man kan til og med legge til spillene i Steam om man på død og liv må ha dem i lista, og starte dem der. Ellers er kritikken urettferdig, alt Epic gjør er å tilby utgivere bedre vilkår i bytte mot ett års eksklutivitet, til syvende og sist er det ingen som tvinger utviklerne å velge Epic.

 

Til syvende og sist er det ingen som tvinger eller kan tvinge meg til å kjøpe heller. Så da piratkopierer jeg heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...