Gå til innhold

Spotify tester abonnement for par


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har gitt opp spotify etter årevis med

ønske om ett bedre tilbud ang. lokale filer, EQ og ræva interface på mobil.

gikk over til google play der en faktisk kan ha lokale filer på telefonen uten å måtte synce hver jævla gang det kommer en oppdatering.

 

Så bra for deg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bestilte Spotify når det kostet 2 kr. eller hva det var, for 3 måneder eller noe sånt. Betaler nå full pris, da den gikk over i Feb. Men "mye" å betale 100kr i måneden for å høre på den samme gamle musikken..eneste grunnen jeg ikke har sagt det opp er pga. samkjøring med PC,TV & mobil. Super enkelt.

Skulle helst sett at vanlige abbonoment ble billigere også. Duo & familie er bra løsning, men blir vel med at 1 betaler og resten snylter

Lenke til kommentar

Bestilte Spotify når det kostet 2 kr. eller hva det var, for 3 måneder eller noe sånt. Betaler nå full pris, da den gikk over i Feb. Men "mye" å betale 100kr i måneden for å høre på den samme gamle musikken..eneste grunnen jeg ikke har sagt det opp er pga. samkjøring med PC,TV & mobil. Super enkelt.

Skulle helst sett at vanlige abbonoment ble billigere også. Duo & familie er bra løsning, men blir vel med at 1 betaler og resten snylter

At du hører på den samme gamle musikken er vel din egen feil?

 

Release Radar slippes hver fredag og har de nyeste låtene fra artistene du lytter til.

 

Og Discover Weekly slippes hver mandag med nye låter og artister spotify tror du kan like.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Egentlig er det ganske billig. Tenk heller på at du betaler over 200 kroner per måned for NRK, som du kanskje ikke engang bruker. Da er 100 spenn for Spotify Premium en bargain!

 

Det spørs jo helt på hvordan man bruker det. En hundrelapp i måneden for å høre på musikken fra plater du uansett kjøpte for årevis siden, er dyrere enn det trenger å være. Enkelte (de fleste?) stagnerer ganske mye i musikksmaken når de runder en visst alder, og holder seg til Spotify, som funker best om du hører mye på ny musikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Betaler nå full pris, da den gikk over i Feb. Men "mye" å betale 100kr i måneden

 

Egentlig er det ganske billig. Tenk heller på at du betaler over 200 kroner per måned for NRK, som du kanskje ikke engang bruker. Da er 100 spenn for Spotify Premium en bargain!

Ikke fått noe lisens enda ;) Bruker bare Netflix & HBO, bruker bare NRK appen om jeg vil se NRK.

Lenke til kommentar

 

Bestilte Spotify når det kostet 2 kr. eller hva det var, for 3 måneder eller noe sånt. Betaler nå full pris, da den gikk over i Feb. Men "mye" å betale 100kr i måneden for å høre på den samme gamle musikken..eneste grunnen jeg ikke har sagt det opp er pga. samkjøring med PC,TV & mobil. Super enkelt.

Skulle helst sett at vanlige abbonoment ble billigere også. Duo & familie er bra løsning, men blir vel med at 1 betaler og resten snylter

At du hører på den samme gamle musikken er vel din egen feil?

 

Release Radar slippes hver fredag og har de nyeste låtene fra artistene du lytter til.

 

Og Discover Weekly slippes hver mandag med nye låter og artister spotify tror du kan like.

Ja det er min feil. Hører man på mye nytt så får man jo såklart god valuta. Helt klart fler som meg, som for det meste hører på "eldre" musikk. Kunne jo feks. Vært løst med full Spotify som man har i dag, med alt av ny release. & et vesentlig billigere abb som gjelder musikk fra f.ex 2 år og ut.

Lenke til kommentar

Ja det er min feil. Hører man på mye nytt så får man jo såklart god valuta. Helt klart fler som meg, som for det meste hører på "eldre" musikk. Kunne jo feks. Vært løst med full Spotify som man har i dag, med alt av ny release. & et vesentlig billigere abb som gjelder musikk fra f.ex 2 år og ut.

Discover weekly vil jo finne tilsvarende "eldre" musikk til deg og som du kanskje liker.

 

Jeg oppdager nye låter og artister hver eneste uke og Spotify er jo nesten verdt det alene.

Men så hører jeg på "moderne" musikk da.

Lenke til kommentar

har gitt opp spotify etter årevis med

ønske om ett bedre tilbud ang. lokale filer, EQ og ræva interface på mobil.

gikk over til google play der en faktisk kan ha lokale filer på telefonen uten å måtte synce hver jævla gang det kommer en oppdatering.

Synce?

Har hatt Spotify i ganske mange år og har plenty lister offline. Aldri registrert noe "syncing".

Enig i at ui er dårlig, men alt som ikke google har fingra i er bra.

Lenke til kommentar

Synce?

Har hatt Spotify i ganske mange år og har plenty lister offline. Aldri registrert noe "syncing".

Enig i at ui er dårlig, men alt som ikke google har fingra i er bra.

Jeg har hatt Spotify i årevis, og bruker det aktivt. Men syncingen var jo helt horribel. Den sluttet å fungere både titt og ofte. Til slutt ga jeg opp. Har reinstallert WinAmp og bruker den for mp3/FLAC-samlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...