Gå til innhold

Tesla forbereder seg på enormt salg i Norge i helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når avgiften er på lik linje på fossil bil, så er er kjøpe festen over.
Mange som har gått over til fossil bil igjen når de ser hvilken ulemper det er å eie en el-bil, og når avgift fordelene er borte så er ihvertfall el-bil død. El-bil produsentene har prøv seg flere ganger siden det vart oppfunnet, men uten at det vart noe suksess.

Endret av jendor1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når avgiften er på lik linje på fossil bil, så er er kjøpe festen over.

Mange som har gått over til fossil bil igjen når de ser hvilken ulemper det er å eie en el-bil, og når avgift fordelene er borte så er ihvertfall el-bil død. El-bil produsentene er prøv seg flere ganger siden det vart oppfunnet, men uten at det vart noe suksess.

 

Tull og vas. Model 3 er den mest solgte luksusssedanen også i Europa og USA.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når avgiften er på lik linje på fossil bil, så er er kjøpe festen over.

Mange som har gått over til fossil bil igjen når de ser hvilken ulemper det er å eie en el-bil, og når avgift fordelene er borte så er ihvertfall el-bil død. El-bil produsentene er prøv seg flere ganger siden det vart oppfunnet, men uten at det vart noe suksess.

 

Hvor lenge skal vi høre på dette skaldret fra dere negative misunnelige fossilbileiere?

Ta deg en tur UT av sofakroken og se hva som skjer på utsiden av der du holder hus. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Når avgiften er på lik linje på fossil bil, så er er kjøpe festen over.

Mange som har gått over til fossil bil igjen når de ser hvilken ulemper det er å eie en el-bil, og når avgift fordelene er borte så er ihvertfall el-bil død. El-bil produsentene er prøv seg flere ganger siden det vart oppfunnet, men uten at det vart noe suksess.

Har du noen kilder eller har du plukke opp argumentasjonen fra det som kom i doskåla i dag?

Du er bra naiv og lever vel i ei doskåla selv, til om med Erna Solberg har sagt at det er ulemper å eie el-biler nu for 1 uke siden og prøver å få flere fordeler å eie el-bil. Hvorfor trur du at de har avgift kutt på el-biler? jo for at flere skal kjøpe el-biler pågrunn av at det er ulemper å eie el-bil.

Endret av jendor1
Lenke til kommentar
Tesla forbereder seg på enormt salg i Norge i helgen

Kjører hundrevis av nye Teslaer til Lillestrøm hver eneste dag.

 

Salg eller utlevering av bestilte biler? Såvidt jeg vet har det nesten aldri vært mulig å få en bil samme uka som du bestiller den.

 

Jeg tipper dette er snakk om utlevering av biler som er bestilt for en stund siden samt salg av biler som ikke blir levert før om en stund.

 

Når jeg snakket med Tesla )2 ganger) om en Model S måtte jeg vente minimum et par uker og fikk kanskje ikke da fargen jeg ville ha og på en Model X (hvis jeg valgte en modell som ikke var av dyreste modell og spec på lageret) måtte jeg vente 1-3 måneder. På en modell 3 visste de ikke. begge ganger har jeg blitt presset langt opp i pris for å få bilen i løpet av et par uker og da sagt nei.

 

Så jeg gikk til noen som sa jeg kunne få bilen jeg ville ha med spec og farge jeg ville ha med levering på 2 uker (den bygges på fabrikk når jeg  bestiller) til en levelig pris. Jeg var veldig lysten på en Tesla denne gangen men da ble det noe annet nå også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

 

Når avgiften er på lik linje på fossil bil, så er er kjøpe festen over.

Mange som har gått over til fossil bil igjen når de ser hvilken ulemper det er å eie en el-bil, og når avgift fordelene er borte så er ihvertfall el-bil død. El-bil produsentene er prøv seg flere ganger siden det vart oppfunnet, men uten at det vart noe suksess.

Har du noen kilder eller har du plukke opp argumentasjonen fra det som kom i doskåla i dag?
Du er bra naiv og lever vel i ei doskåla selv, til om med Erna Solberg har sagt at det er ulemper å eie el-biler nu for 1 uke siden og prøver å få flere fordeler å eie el-bil. Hvorfor trur du at de har avgift kutt på el-biler, jo for at flere skal kjøpe el-biler pågrunn av at det er ulemper å eie el-bil.
Jeg er genuint interessert her, mener du det du skriver, eller sitter du bare å troller? Men igjen, kilder takk.

Der kom den, troller?? Følger du ikke med på nyhetene i det hele tatt? våkne opp å se realitet hva folk vil vil ha hvis de kjøper bil i dag. Rekkevidde og hurtig oppfylling av tanken sin. Når el-bilene blir like dyr å kjøre som en fossil bil, og det kommer til å skje, vennen min. Trur du staten kommer til å sitte å se på at de taper penger? Hvem som troller her kan man begynne å lure.

Endret av jendor1
Lenke til kommentar

Når avgiften er på lik linje på fossil bil, så er er kjøpe festen over.

Mange som har gått over til fossil bil igjen når de ser hvilken ulemper det er å eie en el-bil, og når avgift fordelene er borte så er ihvertfall el-bil død. El-bil produsentene er prøv seg flere ganger siden det vart oppfunnet, men uten at det vart noe suksess.

Model 3 med avgifter er billigere enn en bmw 3 serie. Så nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Når avgiften er på lik linje på fossil bil, så er er kjøpe festen over.

Mange som har gått over til fossil bil igjen når de ser hvilken ulemper det er å eie en el-bil, og når avgift fordelene er borte så er ihvertfall el-bil død. El-bil produsentene er prøv seg flere ganger siden det vart oppfunnet, men uten at det vart noe suksess.

Model 3 med avgifter er billigere enn en bmw 3 serie. Så nei.

Ja og hva med rekkevidde og lade angst? Man trenger ikke å google lenge for å finne dette svaret. Både de som eier el-bil og har hatt el-bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...