Gå til innhold

EA viser frem mer av Battlefield V: Firestorm i ny video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponert over kartstørrelsen men samtidig så spørs det om gunplayet er morro nok for at dette skal bli artig. Dem mangler vel ganske mye kontra Apex Legends der man har ulike heroes med abilities og forskjellig level upgrades til utstyr. Det gjør spillet langt mer morro.

 

Håper inderlig dette er gratis for alle å spille ellers går dem ihvertfall på en smell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Imponert over kartstørrelsen men samtidig så spørs det om gunplayet er morro nok for at dette skal bli artig. Dem mangler vel ganske mye kontra Apex Legends der man har ulike heroes med abilities og forskjellig level upgrades til utstyr. Det gjør spillet langt mer morro.

 

Håper inderlig dette er gratis for alle å spille ellers går dem ihvertfall på en smell.

 

Hmm... Man har jo på en måte abilities, med tanke på artilleri og slikt.

Og utstyr du finner har fire forskjellige nivåer, grønt, blått, lilla og gull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Merkelig, jeg hadde forstått mere Norske kart hadde folk likt de vi alt har, men hver gang de kommer i rotasjonen så rømmer jo folk serveren.

 

Dette er jo helt annerledes enn Narvik og Fjell-kartene. 

Ja og nei, halve kartet er jo snølagt fjell! Så om ringen går til fjells så er vi jo like langt

Lenke til kommentar

Imponert over kartstørrelsen men samtidig så spørs det om gunplayet er morro nok for at dette skal bli artig. Dem mangler vel ganske mye kontra Apex Legends der man har ulike heroes med abilities og forskjellig level upgrades til utstyr. Det gjør spillet langt mer morro.

 

Håper inderlig dette er gratis for alle å spille ellers går dem ihvertfall på en smell.

 

Ja det er gratis!!! for alle de som eir battlerield 5

 

Har nå prøvd alt av Apex, fortnite, cuisine royale, Blackout og Ilsands of nyne, men syntes ikke de passer meg like godt som Pubg…….havner alltid tilbake der. Likte ikke BF5 i sin vanilla modus, men syntes BR modus kan se litt morsom ut. Kan jo i alle fall håpe at jeg får litt mer glede ut av de pengene jeg ellers har kastet ut vinduet på BFV.

 

ja, det er fordi PUBG er et strategi spill!!! Apex, fortnite, cuisine royale, Blackout er alle tatikk spill. derfor er PUBG bedre og morsomere, men Firestorm er en blandin av taktikk og stratefi, så det ligger imellom SIM og Arkade... tror Firestorm vil bli gigantisk!

Endret av Omnia vincit amor
Fletting.
Lenke til kommentar

Firestorm kommer til å ta over hele Battle Royal sjangeren!! :D ovegår alle andre Battle royal spille... Pubg er SIM, Apex er Arkade. Firestorm er det beste fra begge verdner! Gleder meg som en unge til dette!

 

Ser at K/S (kill/survival) ratioen er lengere en Apex men kortere enn Pubg... og det er grise bra man ikke har en meny, at man har fyskiske objeket på bakken, som tar tid å studere, slik at man ikke ender opp i en "lute krangel". rett og slett genialt og balansert!
Firestor har tatt BR til et nytt nivå! Helt utrolig, først Apex, som har stått alle rekorder, og så nå Firestorm som har satt en ny standar!

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Firestorm kommer til å ta over hele Battle Royal sjangeren!! :D ovegår alle andre Battle royal spille... Pubg er SIM, Apex er Arkade. Firestorm er det beste fra begge verdner! Gleder meg som en unge til dette!

 

Ser at K/S (kill/survival) ratioen er lengere en Apex men kortere enn Pubg... og det er grise bra man ikke har en meny, at man har fyskiske objeket på bakken, som tar tid å studere, slik at man ikke ender opp i en "lute krangel". rett og slett genialt og balansert!

Firestor har tatt BR til et nytt nivå! Helt utrolig, først Apex, som har stått alle rekorder, og så nå Firestorm som har satt en ny standar!

Iron Front Liberation 1944, ArmA serien, Operation Flashpoint Dragon Rising er SIM. De andre du nevner er Arkade. Dette gjelder kun infanteri simulering.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...