Gå til innhold

Netflix-innhold blir ikke å finne på Apples strømmetjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen har vel behov for at apple skal styre mer enn de allerede gjør innen underholdningsbransjen, så dette er jo bare bra.

Jepp. Alle normalt oppegående folk ser selvfølgelig dette, men du må ikke glemme alle de i menigheten som mener at Netflix nå er dumme, og ønsker dem dit pepperen gror... Håper flere velger å stå utenfor. Konkurranse vil alltid, uten unntak, tjene oss forbrukere...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp. Alle normalt oppegående folk ser selvfølgelig dette, men du må ikke glemme alle de i menigheten som mener at Netflix nå er dumme, og ønsker dem dit pepperen gror... Håper flere velger å stå utenfor. Konkurranse vil alltid, uten unntak, tjene oss forbrukere...

 

Det er vel slik at Netflix ser på seg selv som så store at de ikke ønsker å la seg bruke av Apple for at Apple skal få fart på sin egen tjeneste. At det kommer nye leverandører til torget er bare positivt for oss forbrukere, blir det for dyrt med alle på en gang er jo muligheten til å hoppe litt frem og tilbake ettersom egetprodusert eller eksklusivt materiale tilbys

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jepp. Alle normalt oppegående folk ser selvfølgelig dette, men du må ikke glemme alle de i menigheten som mener at Netflix nå er dumme, og ønsker dem dit pepperen gror... Håper flere velger å stå utenfor. Konkurranse vil alltid, uten unntak, tjene oss forbrukere...

 

Det er vel slik at Netflix ser på seg selv som så store at de ikke ønsker å la seg bruke av Apple for at Apple skal få fart på sin egen tjeneste. At det kommer nye leverandører til torget er bare positivt for oss forbrukere, blir det for dyrt med alle på en gang er jo muligheten til å hoppe litt frem og tilbake ettersom egetprodusert eller eksklusivt materiale tilbys

Jeg har oppdaget at jeg er alt for lojal mot enkelte, slik som Netflix, mens jeg kun abonnerer på HBO, Dplay, etc., de gangene de har noe som frister veldig. Netflix sin plattform er dessuten den klart beste av de alle. Iallefall av de jeg har prøvd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

JASSIWNU

 

Just another Streaming Service I will not use

 

Ganske lei av at det kommer så mange nå, det gjør at vi må betalte flere tusen for og få see de vi ønsker. Jeg betaler mer en gjerne for Spotify, de har alt jeg vil ha de det som ikke er der er synd trist leit for artisten 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...