Gå til innhold

TEST: Sony Xperia 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer Sony xz3, har du noen erfaring med den?

 

XZ3 er veldig bra. Eneste jeg har å utsette på den etter 5 måneders bruk er at skjermen går litt langt ut på kantene og at det derfor kan være litt vanskelig å bruke den med én hånd, selv med ganske store hender. Veldig bra batteritid, kjapp og fin i bruk.

Lenke til kommentar

Plast bak er en vinner 24/7, hvilken gjøk det var som mente glass på baksiden er lurt har jeg lenge lurt på. Det finnes vel knapt en eneste person som ikke har puttet sin glasstelefon inn en eller annen plast/skinn kondom, og hva skal man da med en  glassbakside absolutt ingen ser. Jeg gleder meg til den dagen iPhone og andre slutter med sin idiotiske ide om glass på baksiden, 

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Vurderer Sony xz3, har du noen erfaring med den?

 

XZ3 er veldig bra. Eneste jeg har å utsette på den etter 5 måneders bruk er at skjermen går litt langt ut på kantene og at det derfor kan være litt vanskelig å bruke den med én hånd, selv med ganske store hender. Veldig bra batteritid, kjapp og fin i bruk.

Hatt den i fire måneder og strålende fornøyd. Veldig bra skjerm og bra batteri. Tar også veldig bra bilder hvis du justerer litt på innstillingene. I mørket er det sikkert noen telefoner som tar bedre bilder men de er helt ok. Hvis du skal ha en enda bedre Sony telefon så må du nok vente på 1 som kommer til våren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony kan bare legge ned hele mobil produksjons avdelingen. De satser ikke på mobiler lenger i det hele tatt og er falt langt bak de fleste konkurrentene. Ingen med vett i hue kjøper dette søppelet for nesten 4000 kroner når det er så mange bedre telefoner for lavere pris. Helt håpløst av sony.

Lenke til kommentar

Sony kan bare legge ned hele mobil produksjons avdelingen. De satser ikke på mobiler lenger i det hele tatt og er falt langt bak de fleste konkurrentene. Ingen med vett i hue kjøper dette søppelet for nesten 4000 kroner når det er så mange bedre telefoner for lavere pris. Helt håpløst av sony.

 

De tjener for tiden 2 milliarder dollar på telefonene sine...

Hva gjelder å ligge bak, så baserer du det altså på denne ene testen, ettersom andre som tester ikke har opplevd samme problem... Dette er heller ikke topp telefonen deres.

Lenke til kommentar

 

Sony kan bare legge ned hele mobil produksjons avdelingen. De satser ikke på mobiler lenger i det hele tatt og er falt langt bak de fleste konkurrentene. Ingen med vett i hue kjøper dette søppelet for nesten 4000 kroner når det er så mange bedre telefoner for lavere pris. Helt håpløst av sony.

 

De tjener for tiden 2 milliarder dollar på telefonene sine...

Hva gjelder å ligge bak, så baserer du det altså på denne ene testen, ettersom andre som tester ikke har opplevd samme problem... Dette er heller ikke topp telefonen deres.

Likevel legger de ned satsingen i Asia..

Lenke til kommentar

 

 

Sony kan bare legge ned hele mobil produksjons avdelingen. De satser ikke på mobiler lenger i det hele tatt og er falt langt bak de fleste konkurrentene. Ingen med vett i hue kjøper dette søppelet for nesten 4000 kroner når det er så mange bedre telefoner for lavere pris. Helt håpløst av sony.

 

De tjener for tiden 2 milliarder dollar på telefonene sine...

Hva gjelder å ligge bak, så baserer du det altså på denne ene testen, ettersom andre som tester ikke har opplevd samme problem... Dette er heller ikke topp telefonen deres.

Likevel legger de ned satsingen i Asia..

Selvfølgelig.

Om du kan tjene mere penger er det alltid en fordel.

Lenke til kommentar

De tjener for tiden 2 milliarder dollar på telefonene sine...

Hva gjelder å ligge bak, så baserer du det altså på denne ene testen, ettersom andre som tester ikke har opplevd samme problem... Dette er heller ikke topp telefonen deres.

Kilde? tror ikke en plass på at disse tallene stemmer.

Lenke til kommentar

 

De tjener for tiden 2 milliarder dollar på telefonene sine...

Hva gjelder å ligge bak, så baserer du det altså på denne ene testen, ettersom andre som tester ikke har opplevd samme problem... Dette er heller ikke topp telefonen deres.

Kilde? tror ikke en plass på at disse tallene stemmer.

https://www.notebookcheck.net/Sony-reports-strong-quarterly-financial-results-but-loses-ground-in-smartphones.281570.0.html

 

Værsågod.

Lenke til kommentar

 Sales revenue decreased by -12.5% to JP¥217.5 billion (US$1.99 billion) while operating income suffered a higher -25.5% drop to just JP¥15.8 billion (US$144.7 million) for the third quarter.

 

Jeg tror du er forvirret angående hva "revenue" betyr. Dette er omsetning. Hvor mye penger de totalt får inn, sett bort ifra utgifter. Faktisk inntjening er altså 150 mill USD. Langt ifra 2 milliarder.

Lenke til kommentar

Plast bak er en vinner 24/7, hvilken gjøk det var som mente glass på baksiden er lurt har jeg lenge lurt på. Det finnes vel knapt en eneste person som ikke har puttet sin glasstelefon inn en eller annen plast/skinn kondom, og hva skal man da med en  glassbakside absolutt ingen ser. Jeg gleder meg til den dagen iPhone og andre slutter med sin idiotiske ide om glass på baksiden, 

 

Helt enig. hadde jeg hatt valget mellom plast og glass på den mobilen jeg ønsker å kjøpe, hadde jeg valgt plast

Lenke til kommentar

Sony kan bare legge ned hele mobil produksjons avdelingen. De satser ikke på mobiler lenger i det hele tatt og er falt langt bak de fleste konkurrentene. Ingen med vett i hue kjøper dette søppelet for nesten 4000 kroner når det er så mange bedre telefoner for lavere pris. Helt håpløst av sony.

De tjener for tiden 2 milliarder dollar på telefonene sine...

Hva gjelder å ligge bak, så baserer du det altså på denne ene testen, ettersom andre som tester ikke har opplevd samme problem... Dette er heller ikke topp telefonen deres.

[/quot

At de tjener 2 milliarder på mobil salg stemmer overhodet ikke. De legger ned hele satsingen i asia der de har størst marked. Det er bare spørsmål om tid før de legger hele mobil satsingen for det lønner seg ikke for dem. De går ikke i overskudd på mobil satsingen.

Lenke til kommentar

 

 Sales revenue decreased by -12.5% to JP¥217.5 billion (US$1.99 billion) while operating income suffered a higher -25.5% drop to just JP¥15.8 billion (US$144.7 million) for the third quarter.

 

Jeg tror du er forvirret angående hva "revenue" betyr. Dette er omsetning. Hvor mye penger de totalt får inn, sett bort ifra utgifter. Faktisk inntjening er altså 150 mill USD. Langt ifra 2 milliarder.

Ser du på hva totale salg, eller bare på salg i forhold til forrige kvartal?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...