Gå til innhold

Twitch-kjendisen «Ninja» fikk én million dollar for å spille i et par timer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De endte vel med å bruke mindre penger på markesføring på denne måten..

 

Ja, ganske genialt. Det som jeg lurer på er jo om dette spillet er aktuelt etter et år, men jeg har troen når de har fått 50 millioner til å spille så langt. 

Lenke til kommentar

Ja, ganske genialt. Det som jeg lurer på er jo om dette spillet er aktuelt etter et år, men jeg har troen når de har fått 50 millioner til å spille så langt. 

Ettersom dette faktisk er en av de "bedre" slippene av et spill på mange år... så er det en sjangs for at det fremdeles er spillere der om noen år også...

 

​det som tar liv av spill er når du har store problemer I starten.. som nettverksfeil eller ballanse vansker..

​eller når du gjør for lite for og hinder juksing.

 

​Apax har litt problemer med juksere nå. som ødelegger litt.. men det jobbes med fiks for dette..

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Ikke gi EA creds for at det er deres spill. Det er Respawn som er står bak spillet, og EA er utgiver. 

"Saken var at Electronic Arts slapp sitt nye og påkostede spill Apex Legends. Og hvordan tenkte de det var best å lage reklame og blest rundt dette spillet? Jo, få verdens største Twitch-strømmer til å spille det i et døgn. Med over tretten millioner følgere bør jo noen da få det med seg."

Lenke til kommentar

Kjenner jeg begynner å bli gammel når jeg leser om å se på andre spille dataspill.

 

Jeg er 45 år og spiller data spill mye og driver med streaming på Twitch og føler meg ikke gammal for det :p Og det å se andre spille gir inspirasjon til spillene du spiller og du finner spill du trodde var bra som ikke er det så å se på at folk spiller er lønnsomt i henhold til å kjøpe dritt spill som du da slipper :)

Og man tjener noen kroner på streaming også så jeg klager ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjenner jeg begynner å bli gammel når jeg leser om å se på andre spille dataspill.

 

Jeg er 45 år og spiller data spill mye og driver med streaming på Twitch og føler meg ikke gammal for det :p Og det å se andre spille gir inspirasjon til spillene du spiller ...

Enig! Jeg er på samme alder som deg og lærer mange triks samt finner gode spill ved å se på at andre spiller. Veldig lærerikt!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...