Gå til innhold

I dag kan du spille PlayStation Now


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Haha, akkurat det jeg tenkte:)

 

Eneste som er dumt er at det virker til at oppløsningen er ganske lav.. Vet ikke om det var slik på den originale versjonen også. Jeg spilte på Xbox 360 i sin tid, og har dessverre ikke mulighet til å spille det der lengre. Har vurdert å kjøpe meg en bare for å spille igjennom det spillet. Flott at dette kom endelig til Norge. :D

 

Om man må bruke consol kontroller på pc forsvinner poenget for å bruke det på pc for meg.

Men kan hende jeg prøver meg på ps4.

 

Er jo Playstation Now, er designet for kontrolleren. De må muligens programmere spillene til å fungere med keyboard og det tror jeg ikke er prioriteten. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvordan er valget på oppløsning? Og hvordan blir det på Ultrawide?

 

Det virker til at oppløsningen er bundet til oppløsningen på orginalproduktet, så PS3 spill vil være i 720p, mens PS4 spill, og spill som var på PS3 som støttet 1080p vil kjøre det og. 

 

Du kan også laste ned PS4 titler direkte til konsollen, noe som er litt artig, og da får du full oppløsning. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvordan er valget på oppløsning? Og hvordan blir det på Ultrawide?

 

Stretched fullscreen på ultrawide. Syns kvaliteten var så som så og merket input lag på slåssespill ihvertfall. Tror ikke streaming er framtiden egentlig. Hvorfor betale en sum per måned for å streame spill uten å ta i bruk kvaliteten på TV'en og lydanlegget man har. Dette må være for å sitte på pc og oppleve konsollspill men mange av titlene er jo også på PC i langt bedre kvalitet. Ikke helt troa på dette.

Lenke til kommentar

Om man må bruke consol kontroller på pc forsvinner poenget for å bruke det på pc for meg.

Men kan hende jeg prøver meg på ps4.

 

De fleste spill til konsoll er jo fort optimalisert for nettopp kontroller. Bruker kontroller på pc til diverse spill, som f.eks Witcher 3, racing og plattformspill, og synes det fungerer utmerket. Noen spill er best med kontroller, noen er best med k+m. Hvilke som er hva kan være subjektivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste spill til konsoll er jo fort optimalisert for nettopp kontroller. Bruker kontroller på pc til diverse spill, som f.eks Witcher 3, racing og plattformspill, og synes det fungerer utmerket. Noen spill er best med kontroller, noen er best med k+m. Hvilke som er hva kan være subjektivt.

 

Men jeg gidder feks. ikke spille RDR 1 på pc med kontroller, hoved grunnen til at jeg ville ha spillet på PC når det kom ut for mange år siden er nettopp for å bruke mus og tastatur, alle skytespill er bedre med k+m.

Lenke til kommentar

Men jeg gidder feks. ikke spille RDR 1 på pc med kontroller, hoved grunnen til at jeg ville ha spillet på PC når det kom ut for mange år siden er nettopp for å bruke mus og tastatur, alle skytespill er bedre med k+m.

 

I utgangspunktet enig i det, men samtidig synes jeg mye av spillet i f.eks RDR eller GTA V er bedre med kontroller. Det er langt bedre å kjøre bil med kontroller i GTA V, men skyting er bedre med mus og tastatur. imho. Så spørs det da hvor kritisk det er å være treffsikker. Savner iblant mus og tastatus i RDR2 ved skyting, men til 90% av spillet ville jeg uansett valgt kontroller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...