Gå til innhold

Telenor lanserer abonnementer med «goodies» inkludert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony hodetelefoner til 3699,- er på telenors sider satt som tilbehør, må vel være mulig å velge disse da??? Eller JBL's til 1999,-? Apple TV står også som tilbehør ?

Dette kan bli fint og kostbart for telenor ??

Synd jeg er mere en 20 år for gammel til å utnytte dette ?

 

Ekstremt lite utvalg man kan velge mellom.

Bare billige deksler og ørepropper.

Lenke til kommentar

Ikke rare greien. Det eneste som er interessant er å se at Telenor såvidt har begynt med databoost alá Telia har hatt i noen år, du kan få 12 timer fri databruk en gang i mnd. Som ikke er spesielt imponerende men de har ihvertfall begynt med den slags tjenester.

 

De burde komme med noe lignende til Telia X etter hvert om de vil fortsette å være konkurransedyktige og ikke abonnement med ymse "goodies" for å skjule at de ikke er spesielt konkurransedyktige.

Lenke til kommentar

Telenor prøver alt de kan for å skjule sine overprisede abonnoment bak unødvendige "goodies". Dette har de forsøkt seg på i mange år allerede. De ringer meg stadig for å tilby meg abonnoment med lite data, men som inkluderer ditt og datt. Jeg vil ikke ha ditt og datt. Bare gi meg data og ferdig med det.

 

Heldigvis finnes det alternativer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette sier oss 2 ting, Telenor klarer altså ikke konkurrere på datamengde (er nettet for dårlig utbygd mon tro?), og de er nå desperate etter å finne løsninger for å holde på de 4 abonnentene de har igjen.

De påstås å ha verdens raskeste nett, javel, synd ingen får kvoter til å utnytte det. Goodies til de yngre, tja lommemannen drev vel også med slikt, føler absolutt en viss likhet mellom ham og Telenor nå

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så mye sutring for ekstra goder? Folk må ha det vondt i hverdagen..

 

Klart det sutres over så elendige forsøk på å kapre kunder, gi ut skikkelige kvoter til en vettug pris. Da kan man begynne å tenke på Telenor som en seriøs 4G leverandør, nå virker de mer som en dårlig gateselger med enda værre produkter

Kan de ikke bare sette ned prisene litt, fremfor å bruke tid, krefter og penger på noe slikt? De tjener jo fett fra før av.

 

Telenor kommer nok aldri til å være lavest på pris, men de kan åpne opp for at de som bruker nettet deres kan øke kvotene opp til normalt forbruk til en vettug pris. (Talkmore, Komplett m.fl.) Problemet er at da vil de neppe ha "verdens raskeste", men mest ubrukte nett

Lenke til kommentar

Klart det sutres over så elendige forsøk på å kapre kunder, gi ut skikkelige kvoter til en vettug pris. Da kan man begynne å tenke på Telenor som en seriøs 4G leverandør, nå virker de mer som en dårlig gateselger med enda værre produkter

 

Du får sutre og ha det vondt med seg selv da vettu :)

 

Og den gateselgerreferansen er noe av det dårligste jeg har lest, gratulerer!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...