Gå til innhold

DAGENS DINGS: Phanteks Evolv Shift X Perfekt spillmaskin til stua


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trangt kabinett betyr ofte dårlig luftflyt som ofte betyr mer sus fra viftene...

Jeg synes det er en dårlig ide å ha en støvsuger stående under tven.

 

Hvordan scorer kabinettet på den fronten?

 

Dette var jeg også veldig spendt på. Varmeutvikling og støy i etterkant. Som en hovedgamer maskin er jeg ennå ikke overbevist om at kjøre iTX build er tingen. Det blir bare for smått og trangt, og ville tro det bli mere støy.

 

Men for all del, fint det finnes på markedet for dem som vil prøve seg på dette. :)

Lenke til kommentar

Ærlig talt Torstein, eller skal jeg si Hei Torstein,

 

Du ba om det denne klossen ser ut som noe lego ville ha produsert, eller verre Siemens-TV'er for 15 år siden.

WFA (Wife Acceptance Factor) er nær 0 på denne, du bør slette ditt navn fra denne artikkelen i tilfelle du ser etter en fremtidig konemor - alt er søkbart på internettet nå om dagen og i all fremtid :)

 

En slik styggedom passer best inn i ett nerdehjem, jeg er erfaren nok til å velge.

Lenke til kommentar

Trangt kabinett betyr ofte dårlig luftflyt som ofte betyr mer sus fra viftene...

Jeg synes det er en dårlig ide å ha en støvsuger stående under tven.

 

Hvordan scorer kabinettet på den fronten?

Hei!

 

Noe av poenget med Shift og Shift X er å bruke vannkjøling, og ettersom jeg har både vannkjølt prosessor og GPU er ikke viftene noe problem overhodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...