Gå til innhold

Sony slipper endelig PS4 Remote Play også til iPhone og iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvd det idag på både mobil og tablet og det fungerer veldig bra. Ikke noe å si på hverken bilde kvalitet eller latency. 

 

Om dette er noe du har savnet eller tror du kommer til å bruke så hvorfor kjøper du deg bare ikke en Xperia-telefon? Da kan du i det minste koble til en kontroller også.

Lenke til kommentar

Om dette er noe du har savnet eller tror du kommer til å bruke så hvorfor kjøper du deg bare ikke en Xperia-telefon? Da kan du i det minste koble til en kontroller også.

For min del så var dette bare en liten forsmak for xCloud som jeg kommer nok til å bruke engang iblant om det fungerer bra nok.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor. Det er 5 år siden Apple la inn støtte for eksterne kontrollere i iOS.

Ja, og de vil jeg tro støttes i dette. Men det som ikke søttes er Sonys egne kontrollere da de ikke bruker den MFi -standarden som kreves for å være støttet i iOS.

Lenke til kommentar

 

Prøvd det idag på både mobil og tablet og det fungerer veldig bra. Ikke noe å si på hverken bilde kvalitet eller latency. 

 

Om dette er noe du har savnet eller tror du kommer til å bruke så hvorfor kjøper du deg bare ikke en Xperia-telefon? Da kan du i det minste koble til en kontroller også.

Kontroller kan du vel strengt tatt koble til alle Android mobiler

Lenke til kommentar

Da anbefaler jeg heller appen R-Play. Brukes nesten daglig til å spille fra en iPad med MFi kontroller 50 mil unna PS4. Slik jeg forstår det kan man ikke bruke Sony sin på et annet nettverk enn konsollen.

 

Da har du nok misforstått. Du kan spille på et hvilket som helst nettverk fra hvor du vil i verden. Eneste kravet er at din PS4 er slått på eller i hvilemodus, og koblet opp på ditt hjemmenettverk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...