Gå til innhold

– Conan Unconquered er ikke et tradisjonelt sanntidsstrategispill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff...nei det her har jeg lite tro på at kommer til å bli noe bra. Men dem kan jo overaske. Se bare på Mutant Road to Eden... 

 

Personlig vil jeg at dem skal lage et skikkelig enspiller historie basert action RPG spill satt i Conan universet. Ikke all denne dritten dem har holdt på med så langt. 

 

Synes Funcom ikke gjør nok av Conan lisensen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff...nei det her har jeg lite tro på at kommer til å bli noe bra. Men dem kan jo overaske. Se bare på Mutant Road to Eden... 

 

Personlig vil jeg at dem skal lage et skikkelig enspiller historie basert action RPG spill satt i Conan universet. Ikke all denne dritten dem har holdt på med så langt. 

 

Synes Funcom ikke gjør nok av Conan lisensen. 

 

De jobber med et singleplayer conan, kommer i 2020 muligens. "Dritten" Conan exiles reddet funcom fra konkurs. Nå har de faktisk penger til å prøve forskjellige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Huff...nei det her har jeg lite tro på at kommer til å bli noe bra. Men dem kan jo overaske. Se bare på Mutant Road to Eden... 

 

Tror suksessen der kom av at Funcom kun var utgiver, og ikke utvikler Mutant Road to Eden.

Samme som med dette spillet med andre ord.

Lenke til kommentar

 

 

Huff...nei det her har jeg lite tro på at kommer til å bli noe bra. Men dem kan jo overaske. Se bare på Mutant Road to Eden... 

 

Tror suksessen der kom av at Funcom kun var utgiver, og ikke utvikler Mutant Road to Eden.

Samme som med dette spillet med andre ord.

Riktig.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å tro at Funcom ikke har en dråpe kreativitet igjen i hele firmaet. Kommer vel et Conan Battle Royale spill før året er omme.

 

Hva tenker du på? De er vel ikke opptatt av å lage kloner? Syntes de prøver seg på mye rart, selv om det er med varierende hell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huff...nei det her har jeg lite tro på at kommer til å bli noe bra. Men dem kan jo overaske. Se bare på Mutant Road to Eden... 

 

Personlig vil jeg at dem skal lage et skikkelig enspiller historie basert action RPG spill satt i Conan universet. Ikke all denne dritten dem har holdt på med så langt. 

 

Synes Funcom ikke gjør nok av Conan lisensen. 

Helt enig. Vet ikke om de har rettigheter til Buscema's eller Ernie Chan's Conan serier, men hvis de har kan det lages fantastiske RPG spill.

Alt i fra Walking dead type med tegneserie stil til Dragon Age Origins , Newerwinter,Baldur's gate rpg stil til Might & Magic old school.

Eller bare kopiere fantastiske Divinity: Original sin stilen med tur-basert kamp-system og gode historier satt til Conan universet.

Håper bare de lar seg inspirere av gull alderen til Conan tegneseriene. (70/80 tallet)

Endret av per parker
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...