Gå til innhold

E-SPORT: Norsk Tipping skal satse på e-sport som spillobjekt på Oddsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inkludere det også internasjonal E-sport eller kun norsk? Skulle gjerne hatt noen odds på internasjonal E-sport inkludert Dota 2. Norsk-Tipping har jo internasjonal fotball, amerikansk fotball, håndball osv. Blir litt dumt å kun begrense E-sport oddsen kun til Norge. Hva med svenske dream hack turneringer? Hvis det er kun norsk E-sport så tror jeg dette blir BIG FAILURE. Må inkludere internasjonale e-sport også.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spennende tider i møte da!

Har tenkt litt på dette selv for noen år siden, at en dag så må jo e-sporten bli på lik linje med fotballen, der vi har tippeligaen som øverste div osv.

Gjerne eit bedre system for lagspill, og få dette innabords i dei forskjellige idrettslag rundtom i landet, som igjen vil styrke interesse å ikkje minst struktur, rutiner og skikk.

Lenke til kommentar

Så lenge de tar inn konkurranseinstillte spill og ikke casual shit-games som feks heroes of the storm, lol eller slike tulle-spill, flott.

 

Dota, CS, Quake, Starcraft, Unreal Tournament, ekte competitive spill.

 

Det er jo ingen av desse som er skikkelege konkurransespel. Her må du ta meir i. Kun profesjonell Farmville-speling vil vere godt nok for "the Puro stamp of approval" trur eg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så lenge de tar inn konkurranseinstillte spill og ikke casual shit-games som feks heroes of the storm, lol eller slike tulle-spill, flott.

 

Dota, CS, Quake, Starcraft, Unreal Tournament, ekte competitive spill.

 

Enig. Jeg tror det norske folk hadde flydd av gårde til nærmeste Mix-kiosk for å tippe på det revolusjonære storspillet Unreal Tournament.

 

Alt annet, spesielt nytenkende spill lansert etter 2002, er ikke ekte e-sport.

Lenke til kommentar

 

Dette tror jeg ikke norsk Esport er klar for dessverre :/

 

Feil innstilling. La oss gjøre norsk e-sport klar i stedet for å tenke at nei dette går ikke. Veien tråkkes nå ☺

Synes det er feil innstilling å dra noe som appellerer så mye til unge folk til å bli en del av et gambling miljø. Men virker som det er bare meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...