Gå til innhold

GUIDE: Dette er de beste grafikkortene for Apex Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes FPS målingene deres virke noe lave. Har selv 1060 6GB å dropper sjelden under 144FPS med en blanding av low/medium settings i 1080p. Og att 2070 har snitt på 135 virker å litt lite syntes jeg. Flere som syntes det, eller er det bare jeg som surrer? 1060 kortet er OC sammen med i5 9600 @ 5Ghz

Endret av Paccoo
Lenke til kommentar

Syntes FPS målingene deres virke noe lave. Har selv 1060 6GB å dropper sjelden under 144FPS med en blanding av low/medium settings i 1080p. Og att 2070 har snitt på 135 virker å litt lite syntes jeg. Flere som syntes det, eller er det bare jeg som surrer?

 

Har 2070 selv og må jo si at fps varierer en del. Spiller i 1080p med alt på maks. Får opp til 144 fps, holder seg egentlig ganske stabil rundt der, men noen steder så dropper den til f.eks. 90.

Lenke til kommentar

Syntes FPS målingene deres virke noe lave. Har selv 1060 6GB å dropper sjelden under 144FPS med en blanding av low/medium settings i 1080p. Og att 2070 har snitt på 135 virker å litt lite syntes jeg. Flere som syntes det, eller er det bare jeg som surrer? 1060 kortet er OC sammen med i5 9600 @ 5Ghz

 

De nevner ikke mengde ram, prosessor, etc...

Merket på grafikkortet og overclock på det kan også hjelpe.

Om kassen du putter det inni får nok kjøling...

 

Mange variabler.

Lenke til kommentar

De nevner ikke mengde ram, prosessor, etc...

Merket på grafikkortet og overclock på det kan også hjelpe.

Om kassen du putter det inni får nok kjøling...

 

Mange variabler.

Betyr ingenting sålenge dem ikke er "bottlenecket" av cpu/ram

Når det er sagt så tror jeg det er testriggen bestående av 8700k og 3600Mhz minne som er brukt å den er mer enn kraftig nok for testede skjermkort

Lenke til kommentar

Synes spillet flyter fint med Vega 56 og 3440*1440. Har noen dropp i frames i det jeg hopper ut av flyet og til jeg lander, men utenom det holder det seg på 98fps som er det jeg har låst kortet til. Testet litt med enhanced sync og ulåst fps, men det ble så mye stutter at det var uspillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...