Gå til innhold

Fortnite introduserer «ping»-system inspirert av Apex Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var det vel Ring of Elysium som introduserte dette til BR sjangren, og ikke Apex Legends.

Men RoE gikk vel mer under radaren til de fleste (foreløpig) dessverre, slik at Apex kan dra inn æren for pingingen.

 

Men hvilket spill var først?

Utenom BR sjangren.

Lenke til kommentar

Nå var det vel Ring of Elysium som introduserte dette til BR sjangren, og ikke Apex Legends.

Men RoE gikk vel mer under radaren til de fleste (foreløpig) dessverre, slik at Apex kan dra inn æren for pingingen.

 

Har spilt begge. Er en grunn til at RoE ikke slo an. Skytefølelsen er en parodi på FPS IMO.

Dessuten tror jeg du legger litt mye vekt på hvem som var først ift. hvem som klarte å gjøre det på best måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå var det vel Ring of Elysium som introduserte dette til BR sjangren, og ikke Apex Legends.

Men RoE gikk vel mer under radaren til de fleste (foreløpig) dessverre, slik at Apex kan dra inn æren for pingingen.

 

Men hvilket spill var først?

Utenom BR sjangren.

Hvem som var først til å ha ping i spill? Aner ikke.

Men først til å ha ping i et BR, som er det artikkelen handler om, var det meg bekjent RoE, og hvert fall ikke Apex :)

Lenke til kommentar

For en bombe, jeg er ikke overrasket i det hele tatt, jeg får høre at jeg er en idiot som synes Apex er mye bedre enn Fortnite. Og at det er Apex som hermet etter fortnite med BR-modus. Jeg synes Apex har den beste BR-modusen jeg har spilt. Jeg skal ikke uttale meg om CoD og Battlefield sin modus, for de har jeg ikke spilt. Jeg tror at Apex kommer til å vokse forbi fortnite, hvis de fortsetter og vokse slik de gjør nå.

Lenke til kommentar

 

 

Nå var det vel Ring of Elysium som introduserte dette til BR sjangren, og ikke Apex Legends.

Men RoE gikk vel mer under radaren til de fleste (foreløpig) dessverre, slik at Apex kan dra inn æren for pingingen.

 

Men hvilket spill var først?

Utenom BR sjangren.

Hvem som var først til å ha ping i spill? Aner ikke.

Men først til å ha ping i et BR, som er det artikkelen handler om, var det meg bekjent RoE, og hvert fall ikke Apex :)

Counter Strike var vel veldig tidlig ute med ping i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...