Gå til innhold

The Division 2 får nye oppdrag, et raid og flere spesialiseringer i sitt første år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte closed beta, må si jeg var rimelig skuffet over spillet. Ingen nyvinninger og mye av det samme, noe som for så vidt er greit. Spillet er helt klart laget for å holde på de som likte Division 1, noe jeg og gjorde.

 

Når det er sagt, for min del vil ikke dette spillet erstatte Anthem, som er et fantastisk bra spill, dog med en del bug. Mye blir fikset relativt raskt da.

 

Kan være jeg kjøper dette for Dark Zone da, men, det der premium pass greiene er noe som skulle vært fjernet for lenge siden. EA har skjønt det, bare Ubisoft også følger med i timen nå.

Lenke til kommentar

Virker jo som man får alt innholdet i division også? bare at de som har pass får tilgang 7 dager før, eller har jeg misforstått?

 

Både enig og uenig i at EA har skjønt det. Tanken med all gratis DLC er kjempe fin, men EA har nå gjort dette på 2 spill. BFV og Anthem, begge disse kunne man like gjerne kalt early access. Og alt innholdet som kommer første 3 månedene er ting som absolutt burde vært i spillene til å starte med. 

Lenke til kommentar

Du får alt innhold ja, ettersom det jeg skjønner og, men det å ligge etter andre er jo aldri bra i et spill som i tillegg har PvP muligheter.

 

Kalle slike spill for early access er dog veldig...strengt vil jeg si. Av andre early access spill jeg har spilt har både BFV og Anthem vært flere ganger bedre.

 

Om det burde vært med eller ikke, tror ikke det skulle vært med, folk idag som spiller SKAL og MÅ ha nye ting hele tiden, merker det forsåvidt selv og, har man unlocka siste våpen/kjøretøy i BFV er jeg litt utbrent, går over til andre spill intill neste uke i BFV kapittelet.Derfor er det nødvendig å holde igjen content slik at man "alltid" trekker spillere tilbake jevnlig.

 

Ting er ikke slik det var før.

Lenke til kommentar

Virker jo som man får alt innholdet i division også? bare at de som har pass får tilgang 7 dager før, eller har jeg misforstått?

 

Både enig og uenig i at EA har skjønt det. Tanken med all gratis DLC er kjempe fin, men EA har nå gjort dette på 2 spill. BFV og Anthem, begge disse kunne man like gjerne kalt early access. Og alt innholdet som kommer første 3 månedene er ting som absolutt burde vært i spillene til å starte med. 

 

Blir litt dumt å si at battlefield v er early access når det har samme mengde innhold som battlefield 3, 4, 1, hardline, og battlefront 1.

Alle de hadde betalt dlc.

Lenke til kommentar

Blir litt dumt å si at battlefield v er early access når det har samme mengde innhold som battlefield 3, 4, 1, hardline, og battlefront 1.

Alle de hadde betalt dlc.

Joda det er å sette det på spissen. Men se på innholdet i de to første pakkene til BFV.  De består 90% av ting som hadde blitt informert at var planlagt til release. Så de første 5? månedene i spillets levetid er live servicen alt de ikke rakk å få med. Hva slags innhold skulle vi egentlig fått??  Jeg digger jo BFV og har kost meg utrolig mange timer der og flere blir det helt sikkert, men jeg synes fortsatt dette er ganske så håpløst av Dice.

Lenke til kommentar

 

Blir litt dumt å si at battlefield v er early access når det har samme mengde innhold som battlefield 3, 4, 1, hardline, og battlefront 1.

Alle de hadde betalt dlc.

Joda det er å sette det på spissen. Men se på innholdet i de to første pakkene til BFV.  De består 90% av ting som hadde blitt informert at var planlagt til release. Så de første 5? månedene i spillets levetid er live servicen alt de ikke rakk å få med. Hva slags innhold skulle vi egentlig fått??  Jeg digger jo BFV og har kost meg utrolig mange timer der og flere blir det helt sikkert, men jeg synes fortsatt dette er ganske så håpløst av Dice.

Tja.

Man kan jo se på battlefront-2.

Det var det første gratis dlc spillet deres, og det har fått ganske mye innhold siden launch.

Lenke til kommentar

Du får alt innhold ja, ettersom det jeg skjønner og, men det å ligge etter andre er jo aldri bra i et spill som i tillegg har PvP muligheter.

 

Kalle slike spill for early access er dog veldig...strengt vil jeg si. Av andre early access spill jeg har spilt har både BFV og Anthem vært flere ganger bedre.

 

Om det burde vært med eller ikke, tror ikke det skulle vært med, folk idag som spiller SKAL og MÅ ha nye ting hele tiden, merker det forsåvidt selv og, har man unlocka siste våpen/kjøretøy i BFV er jeg litt utbrent, går over til andre spill intill neste uke i BFV kapittelet.Derfor er det nødvendig å holde igjen content slik at man "alltid" trekker spillere tilbake jevnlig.

 

Ting er ikke slik det var før.

 

Du får ekstra ting med year 1 pass. google it. info kom i går.

Lenke til kommentar

Det forandrer jo på ingen måte poenget? :)

 

Dice gir alltid like mye innhold til alle spillene sine.

All dlc til Bf3 gav like mye som dlc til BF4 eller bf1.

Battlefront 2 har ikke fått innhold på samme måte, men det er nært.

Battlefield v har til nå fått innhold på lik linje med battlefront 2 på samme tid.

 

Om anthem får innhold i like stor grad som battlefront eller battlefield så vil det gå ganske hurtig.

 

The division fikk sitt innhold ganske hurtig også, men mengden var ikke så bra.

 

Forhåpentligvis har de lært en del fra eneren.

Lenke til kommentar

Man fick ju hundratals timmar, kanske mer, med year 1 pass av td1. I td2 är alla spelrelaterade dlc gratis första året, men spelet kostar det samma som td1. Klarar dom ge ut lika mycket speltimmar som i ettan är det ju inget annat än otroligt bra gjort av Massive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...